پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

23:42:15 - یکشنبه 7 شهریور 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نمره تجدیدی مردم به عملکرد دولت در حوزه اقتصاد و معیشت
بر پایه نظرسنجی های انجام شده در تلگرام ۶۳درصد مردم به عملکرد دولت در حوزه اقتصاد و معیشت نمره زیر ۱۰ را ارزیابی کردند.

به گزارش “صبح رابر”؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی، بارها به دو محور اقتصاد مقاومتی و اجرای اصل چهل و چهار در حوزه اقتصاد کشور تاکید نموده اند؛این جمله از رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که “شرمندگی این حقیر از این که جوانی بیکار با دست خالی به خانه می‌رود؛ کمتر از خود او نیست” که در تازه‌ترین دیدار ایشان با نمایندگان مجلس دهم بیان شد، بیانگر اهمیت این موضوع در نزد ایشان است.این که مقام معظم رهبری با این ادبیات از معضل بیکاری یاد می کند؛ اهمیت این موضوع در توجه و گام برداشتن مسئولین کشور در جهت اجرای اقتصاد مقاومتی را گوشزد می نماید.
همزمان با هفته دولت نکته که باید به آن پرداخت، ارزیابی عملکرد دولت در حوزه اقتصاد و معیشت مردم است. باید دید در همین خصوص میزان عملکرد دولت در این رابطه چگونه ارزیابی می کنند.
طی نظر سنجی تلگرامی انجام شده در رابطه با « عملکرد دولت در حوزه اقتصاد و معیشت » حدود ۶۵ در صد از مردم نمره “زیر ۱۰”،۱۹درصد نمره “بالای ۱۷ ” و۹درصد نمره بین ۱۲تا۱۵، ۶درصد نمره بین ۱۰تا ۱۲و۳درصد نمره ۱۵تا ۱۷ را ارزیابی کردند.
نتایج نظر سنجی انجام شده در فضای مجازی حاکی از آن است که حدود ۶۵درصد به عملکرد دولت در حوزه اقتصاد و معیشت نمره تجدیدی دادند و این نشان می دهد که متاسفانه دولت موفقیت چندانی در این خصوص حاصل نکرده است.
امید است با اجرانمودن فرمایشات مقام معظم رهبری، توسط دولت و هم گام شدن دولت و مجلس، نقاط ضعف اقتصاد کشور بر طرف شود که این امر بدون پرداختن به اقتصاد مقاومتی در شرایط فعلی امکان پذیر نیست.

۲۳

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب