پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

21:01:33 - سه شنبه 9 شهریور 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برجام روزنه ای برای تحقق استراتژی نفوذ توسط جاسوسان غربی است/لزوم واکنش دستگاه های امنیتی به ورود افراد با سابقه سیاسی نامطلوب به کشور
ترقی گفت:ورود این نوع افراد با سابقه های سیاسی مشخص و ارتباط تنگاتنگی که با محافل جاسوسی، صهیونیستی و سلطنت طلب ها دارند، تحقق همان استراتژی نفوذ است که بعداز برجام در سیاست های غربی ها علیه جمهوری اسلامی ایران طراحی شده است .

به گزارش “صبح رابر“؛ به نقل از  “شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان” از سفر داوودآلیانس به ایران به عنوان یک فعال اقتصادی انگلیسی به همین سادگی نمی توان گذر کرد چرا که او از همکاران موساد و بختیار بوده است و پیشنه سیاسی امنیتی دارد اما چگونه است که مسئولان دولتی برای رفع به ظاهر مشکلات اقتصادی به چنین افراد نفوذی با اهداف نامشخص  اعتماد می کند؟به نظر می رسد که ورود چنین افرادی اتفاقی جز ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی را به ارمغان نخواهد آورد.

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با “آرمان کرمان” در واکنش به سفر داوود آلیانس،فعال اقتصادی انگلیسی و چهره بدنام امنیتی و سیاسی به ایران گفت: هدف از این سفر را باید دستگاه های دولتی دعوت کننده ار این شخص مشخص کنند.

ترقی در ادامه افزود:ورود این نوع افراد با سابقه های سیاسی مشخص و ارتباط تنگاتنگی که با محافل جاسوسی، صهیونیستی و سلطنت طلب ها دارند، تحقق همان استراتژی نفوذ است که بعداز برجام در سیاست های غربی ها علیه جمهوری اسلامی ایران طراحی شده است .

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تشریح کرد: دستگاه های اطلاعاتی وامنیتی کشور باید نسبت به ورود این گونه افراد واکنش و دقت نشان دهند تا این افراد که با سابقه سیاسی نامطلوب و ضدیت با جمهوری اسلامی ایران هستند اجازه ورود به کشور را نداشته باشند و به عنوان عامل نفوذی به آن ها نگاه شود.

وی در ادامه افزود: هر دستگاهی که این گونه افراد را برای محافل اقتصادی در ایران دعوت می کند باید پاسخگوی ابعاد و پیامد های بعدی این مسئله باشد.

ترقی در پایان خاطر نشان کرد: ماهنوز نتوانسته ایم ضررهای ناشی از نفوذ دشمن در بخش اقتصادی تیم مذاکره کننده را جبران کنیم بنابراین نباید اجازه دهیم این نوع عوامل با اهداف نا مشخص ضربه ای دیگر به اقتصاد کشور ما وارد کنند.

 

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب