پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:32:47 - چهارشنبه 17 شهریور 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۷۰۰میلیون تومان اعتبار به جاده مستقیم رابر-کرمان اختصاص یافت
مدیرکل راه وشهرسازی استان گفت: ۷۰۰میلیون تومان اعتبار از جدول ۲۰پیوست قانون بودجه وزارت راه وشهرسازی به جاده مستقیم رابر-کرمان اختصاص یافت.

به گزارش “صبح رابر“؛ در این بازدید که با حضور مدیرکل راه وشهرسازی استان، نماینده مردم شهرستانهای رابر، بافت و ارزوئیه ، فرمانداررابرو تعدادی از مسئولین استانی و محلی انجام  گرفت، بلوردی گفت: محور رابر به کرمان یکی از محورهای مهم استان کرمان است که هم از منابع استانی تامین اعتبار می شود وهم درجدول ۲۰پیوست قانون بودجه وزارت راه وشهرسازی است که امسال از این محل ۷۰۰میلیون تومان اعتبار به این پروژه مهم اختصاص یافته است.

photo_2016-09-07_14-44-20
مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به اینکه این پروژه نقش مهمی در ایجاد اشتغال مردم و انتقال محصولات معدنی به سمت بندرعباس دارد که ارزش افزوده را در اقتصاد منطقه ایجاد می کند، افزود: رایزنیهایی در حوزه مشارکت با مس جهت تکمیل این پروژه حیاتی انجام شده و این پروژه یکی ازاولویت دارترین پروژه های راه وشهرسازی است که در دستورکار قرار دارد.
بلوردی با اعلام اینکه به قیمت امروز این پروژه به ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیازمند است گفت: این پروژه به طول ۳۴کیلومتر در دستور کار قرار گرفته و با بهره برداری از آن علاوه بر استفاده معدن درآلوئیه حدود ۷۰کیلومتر مسیر ارتباطی شهرستان رابر و شهرستانهای جنوبی به کرمان را کوتاه می کند که این گردش ترافیک به رونق اقتصادی منطقه کمک موثری خواهد کرد.

photo_2016-09-07_14-44-10
وی افزود: تاکنون حدود ۴میلیارد تومان به پیمانکار پروژه بدهکاریم ولی پیمانکار با توجه به کمبود اعتبارات به کار خود ادامه داده است.
نماینده مردم شهرستانهای بافت ، رابر و ارزوئیه نیز با اشاره به اینکه این پروژه یکی از طرحهای خوب امسال در قالب اقتصاد مقاومتی می با شد وشهرستانهای رابر، بافت و ارزوئیه در یک بن بست شهرستانی به مرکز استان قرار دارند و این پروژه می تواند مسیر را به طول ۷۰ کیلومتر به مرکز استان نزدیک تر کند گفت: به دلیل شرایط موجود در استان کرمان ووجود معدن مس درآلوئیه رابر که در این منطقه استقرار قرار دارد یکی از اولویتهای اصلی سال ۹۵باز شدن این جاده از مسیر رابر به کرمان است.
فرمانداررابر نیزبا بیان اینکه امسال جهت سرعت بخشیدن به این پروژه ۷۰۰میلیون تومان از اعتبارات شهرستانی به این پروژه اختصاص یافته گفت: این پروژه به لحاظ اهمیت جزء طرح های اقتصادمقاومتی قرار گرفته است.

photo_2016-09-07_14-44-26
سلیمانی گفت: به میزان ۸کیلومتر ازاین جاده تا حدفاصل روستای گنجان بخشی از زیرسازی و کار ابنیه آن انجام شده و علت کُند بودن روند پیشرفت این پروژه تزریق نشدن اعتبارات لازم است.
وی در همین راستا با اشاره به اهمیت این پروژه در زمینه اقتصاد منطقه واشتغالزایی خواستار تامین اعتبار آن شد.

انتهای پیام  /

  1. شهروند   شهریور ۱۹, ۱۳۹۵  

    چه سالی راه اندازی میشه ؟

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب