پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:14:06 - پنجشنبه 18 شهریور 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
همشهریان حاج قاسم خواهان توقیف فوری FATFهستند
همشهریان حاج قاسم سلیمانی، پویش مردمی ما اجازه نمی دهیم ” توقیف فوری FATFمطالبه عمومی ” را راه اندازی کردند.

به گزارش “صبح رابر”؛ درپی  آنچه که در این روزها در خصوص قرار دادبانکی (FATF) مطرح می شود که رسانه‌های ایران اعلام کردند که ۲ بانک برجسته ایرانی از همکاری با شرکت‌های وابسته با سپاه پاسداران خودداری کرده‌اند.

مخصوصا انتشار تصویر ۲ نامه از بانک‌های سپه و ملت که در آن از پذیرش تراکنش بانکی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) و شرکت تهران گسترش به علت آن که در لیست تحریم‌های سازمان ملل قرار دارند، خودداری شده بود، موج گسترده‌ای از اعتراض همگانی نسبت به اجرایFATF شکل گرفت. اعتراض‌کنندگان اجرای FATF را نوعی خودتحریمی و در تقابل آشکار با استقلال و امنیت کشور می‌دانستند، وخواستار توقف فوری آن از سوی دولت شده‌اند.DSC05043 DSC05050 DSC05057 DSC05059 DSC05061

DSC05045
حجت الاسلام صادقی امام جمعه شهرستان رابر در اظهاراتی جداگانه اجرای FATF را یک نوع خود تحریمی دانست  و خواستار توقف آن شدند.

حجت الاسلام مهدی صادقی امام جمعه شهرستان رابر،با بیان اینکه جناب وزیر اقتصاد به چه عنوان در  بحث FATF این قرارداد را امضا کرده  این از دست یک وزیرو هیأت دولت به دور است و گفت : وزیر اقتصاد این کار را نمی توانست انجام دهد چه قولی به آن طرفی ها داده است، فرمانده  کل  قوا بایددراینجا ورود پیدا کنند.

وی ادامه داد: وزیر اقتصاد می گوید: من  رأی مجلس را جذب می کنم  مگر  مجلسی ها پسر خاله و پسر عمه و فامیلتون هستند، نزدیک به ۳۰۰ نفرند یقیناً با صحبت هایی که بنده از  نمایندگان  مجلس شنیدم، برخوردی شدیدی  با این اقدام انجام می گیرد.

امام جمعه رابر با بیان اینکه  ذلت و خواری پشت سر این امضاء بوده، تصریح کرد: ما باید  جایگاه مردم  را، هشت سال دفاع مقدس را،  افکار و  اهداف وصیت نامه  سیاسی  و الهی امام  را بشنایم و بدانیم این قراداد در واقع خود تحریمی است .

حجت الاسلام مهدی صادقی امام جمعه شهرستان رابر، قرارداد FATF را یک نوع خودزنی دانست و افزود : با این کار به  دفاع از ارزشها، سپاه، ارتش وهمه  ضربه می زنیم ، به جای دشمن؛  خودمان به خودمان ضربه می زنیم  و دشمن از این کار  لذت می برد.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب