پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:34:37 - جمعه 19 شهریور 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خشم انقلابی نمازگزاران رابری از اقدامات ضد انسانی و غیر مسئولانه آل سعود خائن
در سالگرد فاجعه منا، نمازگزاران رابری پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه با برگزاری تظاهراتی جنایات رژیم آل سعود و همچنین اقدامات آل خلیفه را محکوم وخشم انقلابی خود را در محکومیت جنایات آل‌سعود و اعدام شیخ نمر فریاد زدند.

به گزارش “صبح رابر“؛ نمازگزاران رابری، پس از اقامۀ نماز دشمن شکن جمعه، ضمن گرامیداشت نام و یاد خاطرۀ شهدای گرانقدر فاجعه منا و مسجد الحرام در حمایت از رهنمودها و فرمایشات راهگشای مقام معظم رهبری مد ظله العالی علیه خباثت های رژیم دست نشانده و سفاک آل سعود و آل خلیفه بار دیگر  اعتراض و خشم انقلابی و نفرت و انزجار خود را از این گونه اقدامات ضد انسانی و غیر مسئولانه آل سعود خائن الحرمین اعلام داشتند.

در این تظاهرات نماز گزاران شعارهایی همچون « مرگ برآل سعود خائن »، «مرگ برآل خلیفه »، «مرگ بر آمریکا »، « مرگ بر اسرائیل » و… سر دادند.

مردم بصیر شهرستان رابر به رژیم آل سعود و آل خلیفه این مزدوران رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار ام الفساد هشدار دادند که اگر ال سعود خائن مسئولیت اقدامات خود را در جنایات هولناک سرزمین منا نپذیرد  و در صدد جبران و اصلاح  اقدامات خصمانه و مداخله جویانه خود در سایر کشور های اسلامی برنیاید به زودی در زیر امواج خروشان خشم انقلابی و مقدس مسلمانان جهان برای همیشه در تاریخ دفن خواهد شد.

در پایان با قرائت بیانیه ای، کشتار و سرکوب مسلمان و مردم  مظلوم  و بی دفاع بحرین  اهانت به حریم مرجعیت بزرگ دینی آن کشور “آیت الله شیخ عیسی  قاسم” را بشدت محکوم کردند.

DSC05091 DSC05095 DSC05097 DSC05098 DSC05100 DSC05101 DSC05106 DSC05107

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب