پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

1:25:05 - جمعه 2 مهر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مهم‌ترین بحث یادواره شهدا شناختن و شناساندن شهداست /مرگ گروه‌های تروریستی نزدیک است
سرلشکر یحیی رحیم‌صفوی در حاشیه یادواره شهدای روستای گنجان گفت: مهم‌ترین بحث یادواره شهدا شناختن شهدا و شناساندن آنها است.

به گزارش “صبح رابر“؛ سردار سرلشکر یحیی رحیم صفوی در حاشیه برگزاری یادواره شهدای گنجان در جمع خبرنگاران در رابطه با تأثیر برگزاری یادواره ها بر جوامع امروزی گفت: شهرستان رابر و روستای نمونه گنجان، شهیدان زیادی را تقدیم استقلال، تقدیم دفاع از نظام وکشور عزیزمان کرده است.
وی درادامه بیان کرد: مهمترین بحث یادواره شهدا اینکه ما شهدا را بشناسیم و بشناسانیم یعنی ببینیم فکر و اندیشه شهدا چه بوده ، خلق و خو و رفتار شان در خانه، مدرسه و در روستا چگونه بوده ، چگونه با مردم روستا رفتار می کردند.
مشاور عالی فرماندهی کل قوا افزود: اگرعملکرد شهدا را بشناسیم و خوب تدوین کنیم،اگر اهداف شهدا را خوب بتوانیم در ذهن جوانان مان ترسیم کنیم، اگر بتوانیم خلق خوی ، فکر و اندیشه آنان را به جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب تدوین کنیم، شاید توانسته باشیم گوشه ای از مسئولیت خودمان را ادعا کرده باشیم.
وی با اشاره به اوضاع منطقه اظهار داشت: به فضل الهی در تقابل راهبردهای منطقه‌ای ایران و کشورهای حامی تروریسم یعنی تقابل راهبردی که یک‌طرف آن ایران، روسیه، سوریه، حزب‌الله لبنان و در مقابل آن ائتلافی از آمریکایی‌ها، عربستان سعودی و قطر، ترکیه و اردن است راهبرد آمریکایی‌ها در سوریه با شکست مواجه شده و بعد از پنج سال و نیم نتوانستند دولت بشار اسد را سرنگون کنند و به اهداف سیاسی خود دسترسی پیدا کنند.
رحیم صفوی با اشاره به آزادشدن حلب و شهرهای بزرگ سوریه افزود: اگر چه هنوز نفس های آخر داعشی ها و جبهه النصره با بیش از ۴۰ گروهی که در سوریه و عراق می‌جنگند در مسیر مرگ و نیستی قرار گرفته است در عراق فقط موصل مانده که  تا پایان امسال به کمک حشدو شعبی نیروهای مردمی و ارتش عراق بتوانند شهر موصل را هم آزاد کنند.

وی افزود: به هر جهت مجموعه اوضاع عراق و سوریه رو به بهبود می‌رود و مرگ گروه‌های تروریستی که دست‌پرورده سازمان‌های اطلاعاتی انگلیس و آمریکا و صهیونیست‌ها بودند، نزدیک است.
رحیم‌صفوی ادامه داد: گر چه با خسارت زیاد ۹میلیون مردم منطقه آواره شدند، ۳ میلیون مردم از کشورشان خارج شدند، شهرهای عراق و سوریه منهدم شد، زیر سازی شهرهای آنها از بین رفت، بیش از ۳۰۰ هزار نفر از مردم مظلوم سوریه کشته شدند از ارتش سوریه ۱۲ هزار نفر شهید شدند، ولی در سایه اینها اسرائیل امنیت پیدا کرد، در سایه آنها سلاح های زیادی از غربی ها به فروش رفت، آن توطئه بزرگی بود که بعد از سوریه و عراق بخواهند تروریست ها راعازم ایران کنند ولی رهبری ایران و مصوبات شورای عالی امنیتی با حمایت هایی سیاسی، نظامی و بعضی عزیزان ما که با جان خودشان از حضرت زینب(س) دفاع کردند.
وی افزود: به‌فضل الهی این تروریست‌های جنایتکار که از دین و اسلام خبری ندارند و آموزه‌هایشان آموزه‌های صهیونیستی است، نابود می‌شوند.

سردار سرلشکر رحیم صفوی عنوان کرد: کشتار مردم، سر بریدن با اره ، بچه را از شکم مادر بیرون کشیدن کارهای صهیونیستی است و درآموزهای اسلامی و انسانی وجود ندارد، امیدواریم در ماههای آینده شاهد خبرهای خوش از سوریه و عراق باشیم.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب