پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:38:29 - سه شنبه 13 مهر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پاسخ سردار نقدی به اظهارات مدیر عامل شرکت ملی نفت
مراسم هفدهمین همایش سراسری مسئولین بسیج وزارت نفت که امروز صبح در سالن همایش های باشگاه شماره یک وزارت نفت با حضور مسئولان وزارت نفت برگزار شد حاشیه هایی را هم به همراه داشت که برای مسئولین حاضر در جلسه نیز جالب بود.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم هفدهمین همایش سراسری مسئولین بسیج وزارت نفت که روز گذشته در سالن همایش های باشگاه شماره یک وزارت نفت با حضور مسئولان وزارت نفت برگزار شد حاشیه هایی را هم به همراه داشت که برای مسئولین حاضر در جلسه نیز جالب بود.

 

بعد از سخنرانی سردار نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین که حدود چهل دقیقه از وقت مراسم به آن اختصاص یافته بود، علی کاردُر، مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران به سخنرانی پرداخت و مطالبی را در خصوص وضعیت مدل قراردادهای جدید نفتی و وزارت نفت بیان کرد که واکنش سردار نقدی را به همراه داشت.

کاردُر با اشاره به موضوع افزایش تولید نفت در کشور گفت: از سال های ابتدایی انقلاب نظرات مختلفی را درباره افزایش تولید نفت در کشور داشتیم، در حال حاضر تکلیف ما افزایش تولید نفت خام است.

وی با اشاره به کسب مقام دوم توسط عراق در اوپک، عنوان کرد: کشورهایی که فکرش را هم نمی کردیم الان در اوپک جا پای ما گذاشته اند و مقام دوم اوپک شده اند، کشور عراق در حال حاضر مقام دوم اوپک را از آن خود کرده است.

مدیر عامل شرکت ملی نفت در بخش دیگری از اظهارات خود با انتقاد از سخنان منتقدان و فشارهایی که بر شرکت نفت وارد است گفت: چرا اینهمه فشار از تمام جوانب بر شرکت نفت وارد می شود و کارهای وزارت زیر ذره بین منتقدان است ولی در مقابل کسی از وزارت دفاع و کسانی که در زمینه موشکی و دفاعی سوال نمی کند و آنها را نقد نمی کند، کاش دولت انقدر که به انها بها می داد به شرکت نفت و وزارت نفت هم به می داد و از آنچه که در اختیار آنان گذاشته در اختیار شرکت نفت و وزارت نفت قرار دهد.

بعد از اظهارات علی کاردُر سردار نقدی برای روشن شدن بیشتر مردم از موضوعاتی که توسط کاردر مطرح شد به روی سن آمده و پاسخ اظهارات آقای کاردر را داد وگفت: یک درصد این امکاناتی که در اختیار شرکت نفت و وزارت نفت است در اختیار نخبگان و مهندسان وزارت دفاع نیست و آنها خیلی محدود تر از شما ها هستند و این دلیل پیشرفت آنان است.

وی در بخش دیگری با اشاره به موضوع کشور عراق در اوپک عنوان کرد: نباید ایران را با کشور های دیگر مقایسه کرد ایران یک کشور آزادی خواه در جهان است و مواضع آن با کشور دیگر کاملا متفاوت است.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب