پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:30:57 - سه شنبه 13 مهر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
زنگ نمادین امر به معروف و نهی از منکر در رابرنواخته شد
زنگ نمادین امر به معروف و نهی از منکر در دومین روز از هفته امر به معروف و نهی از منکر در دبیرستان ابا صالح شهرستان رابر با حضور امام جمعه شهرستان و برخی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.

به گزارش “صبح رابر”؛ همزمان با دومین روز از هفته امر به معروف و نهی از منکر آیین نمادین زنگ امر به معروف و نهی از منکر نواخته شد.

dsc02934
امام جمعه رابر در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری و شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام ) و یاران باوفاش اظهار داشت: یکی از اهداف بزرگ قیام ابا عبد الله الحسین (ع ) با گفتن هیهات من الذله امر به معروف و نهی از منکر بود.
حجت الاسلام صادقی با تاکید بر فریضه امر به معروف و نهی از منکر و بیان زنده نگه داشتن یاد قیام امام حسین (ع) افزود: نقل قول قیام امام حسین ( ع ) مبتنی بر آمیزه های دینی در ایام ماه محرم و دیگر ایام سال به نسل جوان و نوجوان جهت جلو گیری از منکرات دنیای مجازی جامعه امروزی به شمار می رود.

dsc02928
وی با تأکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر در مدارس نهادینه شود، تصریح کرد: دانش آموزان شعار معروف امر به معروف و نهی از منکر و مبارزه با منکرات و سوق دادن به سوی معروفات را در زندگی بکار ببندند و امیدواریم از رهروان واقعی راه حضرت زینب ( س) و حضرت ابی عبد الله (ع) باشیم.
گفتنی است در این مراسم امام جمعه ، فرماندار ، فرماندهی سپاه و مدیر آموزش و پرورش و جمعی از پرسنل آموزش و پرورش شهرستان حضور داشتند.

گزارش از  فروزانمهر

حال جای سوال است که چرا  زنگ نمادین آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر  در دومین روز از هفته امر به معروف و نهی از منکر در مدارس رابر نواخته شد؟.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب