پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:23:59 - یکشنبه 18 مهر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یک قاسم سلیمانی دنیا استکبار را دیوانه کرده است/ اقتدار امروز ما به برکت شهداست
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان در مراسم روز شهرستان کوهرنگ و اجلاسیه نماز کوهرنگ با بیان اینکه اقتدار امروز ما به برکت شهداست که بواسطه آنها در دریا جلوی ناوهای امریکا می ایستیم و موشکی می سازیم که تن دشمنان را می لرزاند اظهار داشت: یک قاسم سلیمانی دنیای استکبار را دیوانه کرده است.

به گزارش “صبح رابر”؛  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کوهرنگ خبر نوشت ، سردار سلیمانی، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در مراسم روز شهرستان کوهرنگ که مزین به ورود مقام معظم رهبری به استان است و اجلاسیه نماز (ع) که در مصلی شهر چلگرد برگزار شد، با اشاره به وقایع عاشورای حسینی در کربلا اظهار داشت: عاشورا نبرد حق علیه باطل بود.

سردار سلیمانی با بیان اینکه در قیام امام حسین (ع) همیشه دو سوال مطرح بوده است، یکی اینکه چرا امام حسین شهید شد و دیگری چگونه امام حسین (ع) شهید شد، افزود: اگر بتوانیم جواب این دو سوال را از ژرفای وجودمان پاسخ بدهیم شاید عزاداری و عشق و ارادتی که نسبت به ساحت مقدس امام حسین (ع) داریم رنگ و بوی دیگری بگیرد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان با بیان اینکه هنگامی که حمله ای صورت می گیرد، آن حمله یا نظامی یا سیاسی و یا فرهنگی است بیان داشت: دقیقا جنگی که امام حسین با آن به مقابله پرداخت جنگ سیاسی بود که اساس دین را هدف گرفته بود.

وی اظهار داشت: امروزه نماد کامل شمر و یزید زمانه آمریکا و اسرائیل است که مسؤولان باید مسأله بی‌اعتمادی به آمریکا را به صورت عملی نشان دهند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه اقتدار ما به برکت شهداست که بواسطه آنها در دریا جلوی ناوهای امریکا می ایستیم و موشکی می سازیم که تن دشمنان را می لرزاند اظهار داشت: یک قاسم سلیمانی دنیای استکبار را دیوانه کرده است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان تصریح کرد دولتمردان کشورهای عربی آرزوی گرفتن عکس با اوباما را دارند و برای دیدن وی لحظه شماری می کنند اما همین اوباما اعلام می کند آرزوی من این است که از نزدیک سردار سلیمانی را ببینم.

سردار رضا محمد سلیمانی بیان داشت: درس استکبار‌ستیزی، مبارزه با ظلم و مسئله جهاد کبیر از جمله درس‌های عاشورا است که امروز باید همگی باید این درس‌ها را الگو خود قرار دهیم.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان افزود: اگر ما توانستیم امروز روی پای خود باایستیم از دفاع مقدس است، اگر به عزتی رسیدیم از عزت رزمندگان و خانواده شهداست، اگر قدر دانستیم خداوند به شکر نعمت، نعمت ها را افزون می کند که انشالله قدردان این نعمت ها باشیم.

وی با اشاره به عوامل قیام عاشورا تصریح کرد: عمل نکردن مردم به سفارش پیامبر (ص) و کناره‌گیری آن‌ها از آیات قرآن و اهل بیت (ع) موجب ایجاد واقعه عاشورا شد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان ادامه داد: کمرنگ شدن معنویت در جامعه، دور شدن از ذکر و یاد خداوند که مظهر تجلی‌گاه آن نماز است و همچنین از بین رفتن غیرت دینی از جمله عوامل وقوع حادثه‌ساز عاشورا بود.

وی با بیان اینکه ماه محرم ماه خون بر شمشیر است، ادامه داد: ماه محرم، ماه پیروزی حق علیه باطل است و امروز یکی از رموز موفقیت و سربلندی ملت و نظام ما پیروی از آرمان و سیره امام حسین (ع) است.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه امنیت رکن اساسی کشور است، گفت: امنیتی که امروز در کشور وجود دارد، مدیون خون شهداء است، زیرا امروزه یکی از ارکان تأمین کننده امنیت کشور نیروهای مومن و مجاهد انتظامی است و باید قدردان این نعمت‌ها و تلاش‌های این افراد باشیم.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان در ادامه گفت: بروید و تاریخ کربلا و عاشورا را بخوانید، در حقیقت نهضت عاشورا هویت و شناسنامه شیعه است، از این رو مقابله دشمنان با نهضت جریان‌ساز حسینی مقابله با هویت تشیع است.

سردار سلیمانی با بیان این‌که ریشه‌های انقلاب اسلامی ایران و نهضت عاشورای حسینی به هم پیوسته است، خاطرنشان کرد: آنچه در دوران دفاع مقدس در مقابل دشمن ایستاد، حاکمیت مطلق فرهنگ عاشورایی بود، اگر تأسی رزمندگان جان بر کف ایران اسلامی به مکتب سیدالشهدا(ع) نبود، عزت، اقتدار و امنیت امروز را نداشیم.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این‌که شعار «هیهات من الذله» حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، شعار محوری انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: ملت ایران در جنگ تحمیلی، انقلاب خود را به جهان صادر کرد و توانست مظلومیت خود به جهانیان نشان دهد.

سردار سلیمانی با اشاره به حوادث دوران انقلاب و توطئه های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا گفت: ایالات متحده آمریکا که ملت ایران از این جرثومه فساد به عنوان یزید زمان یاد می کند، همواره به دنبال براندازی نظام و برهم زدن امنیت و آسایش مردم ولایتمدار ایران بوده است، چگونه می‌سود چنین جنایاتی به یک باره فراموش شود.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان افزود: آموزه‌های قرآن و رهنمودهای رهبری نقشه راه ملت ایران برای مقابله با توطئه‌های دشمنان است، معتقدیم که بصیرت و وحدت حقیقی تنها حول محور ولایت فقیه حاصل می شود.

سردار سلیمانی بیان کرد: اگر بخواهیم در مقابل دشمن پیروز شویم، راهی جز حضور عملی در جبهه ولایت فقیه نداریم، باید سختی ها را تحمل کنیم تا به وعده الهی که همان پیروزی مستضعفان بر مستکبران است، نائل شویم.

وی ادامه داد: ابهت ابرقدرتان شرق و غرب در جنگ تحمیلی شکسته شد و حس وطن‌دوستی مردم ایران نیز تقویت و موجب شد تا همه سردمداران فاسد در برابر اسلام احساس ذلت کنند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری بیان داشت: جنگ مدرسه‌ایی به وسعت مرزهایمان بود که از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب گسترده شد و این نمونه‌ای از برکات دفاع مقدس است که تجلی پیدا کرد.

وی با بیان اینکه ملت ایران امروز هم همان دیدگاه را دارد تأکید کرد: رزمندگان، سپاهیان و همه نیروهای مسلح ما در لوای ولایت هستند تا بتوانند با همه توان خود از نظام و اسلام حمایت کنند.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب