پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:30:46 - سه شنبه 20 مهر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شهدا رفتند که نظام سرمایه داری نداشته باشیم
امام جمعه رابر، با اشاره به اینکه شهدا رفتند که نظام سرمایه داری نداشته باشیم گفت: اگر می خواستیم نظام سرمایه داری داشته باشیم مانند کشورهای خلیج فارس بودیم که حتی باید آب خوراکیشان هم ازجاهای دیگر تامین کنند.

به گزارش “صبح رابر”، همزمان با تاسوعای حسینی دومین یادواره ۳۴شهید والامقام روستای سیه بنوئیه رابر با حضور پرشور مردم عزادار و مسئولین در جوار گلزاراین شهدای سرافراز برگزار شد.

در این مراسم معنوی امام جمعه رابر باتسلیت شهادت جانسوز اباعبدالله الحسین (ع) ، حضرت ابالفضل العباس ، فرزندان ویاران باوفایش با اشاره به زیارتنامه آقا ابالفضل العباس (ع) گفت:خداوند متعال بواسطه دو ویژگی عبد و مطیع بودن این مقام را به ایشان عنایت فرمود.

sam_0431

حجت الاسلام مهدی صادقی در همین راستا با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای والامقام گفت: شهدای ما نیزنشان دادند که هم عبد بودند و هم مطیع امام زمان (عج) که ما نیز باید عبد و مطیع خوبی برای صاحب عصر خویش باشیم.

وی افزود: بنا به گفته حضرت امام اگر دشمن به ما لبخند بزند بدانیم که یک جای کار ما مشکل دارد و شک کنیم و به دنبال اصلاح آن باشیم و مراقب باشیم دشمن فرصت را از ما نگیرد.

حجت الاسلام صادقی افزود: شهدای ما خصوصا جوانانی که هنوز محاسن نداشتند در جبهه ها حضور پیدا کردند و جان خود را فدای انقلاب کردند که نظام جمهوری اسلامی به دست بیگانگان نیفتد.

وی با اشاره به اینکه شهدا رفتند که نظام سرمایه داری نداشته باشیم گفت: اگر می خواستیم نظام سرمایه داری داشته باشیم مانند کشورهای خلیج فارس بودیم که حتی باید آب خوراکیشان هم ازجاهای دیگر تامین کنند.

امام جمعه رابر  اظهار داشت: در این دوره و زمانه دزدهای فرهنگی به دنبال تضعیف فرهنگ ما هستند که ما باید مواظب باشیم دین و ایمانمان به تاراج نرود و با پیروی از ولایت فقیه در راستای ترویج هرچه بیشتر آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.

خبرارسالی  از سیوندی

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب