پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:43:30 - یکشنبه 25 مهر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بلاتکلیفی ۲۰ساله مردم روستای رودبر رابر
روستای رودبر در ۳کیلومتری شرق شهرستان رابر ، روستایی با ۱۰۰خانوار است که هرگونه پیشرفت آن تحت تاثیر سد شهیدان امیرتیموری (سدصفارود)قرار گرفته است.

به گزارش “صبح رابر“؛ به دنبال پیگیریهای مکررمردم از وضعیت نابسامان عمرانی و بهداشتی این روستا در جمع مردم حضور پیدا کردیم و طی مصاحبه های عدیده مردمی بنا به گفته آنان این روستا به مدت ۲۰سال است که بلا تکلیف احداث سد شهیدان امیرتیموری (سدصفارود) قرار گرفته است که در این راستا، فرماندار رابرگفت: روستاهای گازروئیه، هنجان و رودبر از توابع شهرستان رابر هستند که در حوضچه سد شهیدان امیرتیموری قرار دارند.

photo_2016-10-16_12-40-03
علیجان سلیمانی گفت: تاکنون روستای گازروئیه بطور کامل تملیک شده ، از ۶دانگ روستای هنجان ۱دانگ آن تملیک شده و ۵دانگ این روستا و روستای رودبر بطور کامل بلا تکلیف مانده اند.
سلیمانی افزود: طی آخرین پیگیریهای سال ۹۵، مدیر عامل آب منطقه ای استان اعلام کرده بزودی کار تملیک این دو روستا یعنی ۵دانگ روستای هنجان و روستای رودبر بطور کامل در دستور کار قرار گرفته و به محض تامین اعتبار تملیک می شوند.
وی با اشاره به اینکه از زمان پلاک گذاری روستاها و منازل شخصی سالهاست که می گذرد گفت: روستای رودبر روستایی است که به طور کامل در حوضچه سد قرار می گیرد و در همین راستا کارهای عمرانی و زیرساختی با توجه به مقرون به صرفه نبودن متوقف شده در صورتیکه این روستا از شورای اسلامی برخوردار است.

photo_2016-10-16_12-40-00
سلیمانی افزود: در حال حاضر آبرسانی به این روستا با تانکر انجام می شود و بالطبع مردم مشکلات بحقی دارند که از مسئولین آب منطقه ای استان خواهشمندیم هرچه سریعتر مردم این روستاها را از بلا تکلیفی در بیاورند تا مردم بتوانند نسبت به تامین مسکن و شغل خود اقدام کنند.

خبر از سیوندی

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب