پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:00:15 - دوشنبه 26 مهر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رزمایش بزرگ یاوران انقلاب اسلامی در رابر برگزار می شود
سرگرد پاسدار مصطفی امام بخش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر در جمع خبرنگاران از برگزاری رزمایش بزرگ یاوران انقلاب اسلامی در رابر خبر داد.

به  گزارش “صبح رابر”؛ سرگرد پاسدار مصطفی امام بخش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر در جمع خبرنگاران از برگزاری رزمایش بزرگ یاوران انقلاب اسلامی  در رابر خبر داد و گفت: این رزمایش به منظورتحکیم بیعت با رهبری و تجدید میثاق با آرمانهای امام خمینی (ره) و شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی و با هدف ارتقای آمادگی رزمی بسیجیان در روزهای پنجشنبه وجمعه هفته جاری (۲۹ و ۳۰ مهرماه ماه) و با شرکت گردانهای بیت المقدس در محل اردوگاه سردارشهید احمد سلیمانی این شهرستان برگزار می شود.

 

وی افزود: حفظ انسجام گردان‌های بیت المقدس، انجام عملیات های تاکتیکی، ارتقای آمادگی‌های دفاعی، امنیتی و معنوی، افزایش آمادگی جسمانی، تحکیم کنترل و فرماندهی و در نهایت اعلام آمادگی بسیجیان در دفاع ازارزشها و آرمان های انقلاب از جمله اهداف برگزاری این رزمایش است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر خاطر نشان کرد: در این رزمایش عملیات دفاع از کوی وبرزن، ایست و بازرسی، سازماندهی، رزم شبانه، ستون کشی، همچنین تاکتیک‌های عملیاتی کمین و ضد کمین، مقابله با اغتشاشات و ناآرامی ها، کنترل معابر و دفاع ازمراکز حساس و مهم توسط بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس سپاه ناحیه رابر انجام خواهدگرفت.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب