پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:23:49 - دوشنبه 26 مهر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جزئیات پرونده اختلاس یک میلیارد و ۳۷۱ میلیونی در رابر
رئیس دادگاه عمومی شهرستان رابرگفت: تحقیقات اولیه در مورد کشف بزه احتمالی توسط اداره کل بازرسی استان کرمان انجام پذیرفته و پس از آن پرونده برای رسیدگی به دادگاه عمومی رابر ارسال شده است.

به گزارش “صبح رابر “؛ بنابه اعلام روابط عمومی دادگستری استان کرمان، جواد طالبیان در مورد خبر منتشر شده مبنی بر اختلاس در یکی از ادارات شهرستان رابر گفت: خبر منتشر شده از سوی ناحیه فرماندهی انتظامی این شهرستان در مورد نحوه کشف و دستگیری متهم به نحو صحیح منتشر نشده است.

طالبیان اظهار داشت: تحقیقات اولیه در مورد کشف بزه احتمالی توسط اداره کل بازرسی استان کرمان انجام پذیرفته و پس از آن پرونده برای رسیدگی به دادگاه عمومی رابر ارسال شده است.

این مقام قضائی با بیان اینکه پرونده هنوز در مرحله تحقیقات اولیه بوده و موضوع صرفاً در حد اتهام است، ابراز داشت: پلیس در کشف این بزه احتمالی نقشی نداشته است و پس از دستور مقام قضایی فقط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان رابر، متهم را احضار و تحقیقات مقدماتی بعدی را انجام داده و سپس به دادگاه اعزام کرده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر فرد دستگیر شده متهم به اختلاس یک میلیارد و ۳۷۱ میلیون ریال است.

طالبیان تاکید کرد: بدیهی است، اخبار تکمیلی پس از صدور تصمیم نهایی از سوی دادگاه عمومی شهرستان رابر از طریق روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان به اطلاع عموم شهروندان می‌رسد.

گفتنی است فرد متهم از کارمندان اداری شهرستان نمی باشد.
روز شنبه سرهنگ نبی الله میر افضلی، فرمانده انتظامی رابر از دستگیری فردی به اتهام اختلاس یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریالی توسط پلیس رابر خبر داده بود. او همچنین گفته بود «فرد دستگیر شده در مقابل مدارک و مستندات ارائه شده توسط پلیس چاره ای جز بیان واقعیت نداشت و به اختلاس یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریالی خود اعتراف کرد.

انتهای  پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب