پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:01:12 - پنجشنبه 13 آبان 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هر کس دنبال چراغ هدایت حسینی باشد گمراه نخواهد شد/ فتنه گران امروزی نوادگان فتنه گران ۱۳ آبان ۴۳ هستند
حجت الاسلام محمدعلی صادقی در اجتماع عظیم و باشکوه مردم در میدان معلم شهرستان رابر، با اشاره به حدیثی از رسول اکرم (ص) تحت عنوان « ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه » حسین(ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است گفت: هرکسی که دنبال چراغ هدایت حسینی باشد دچار سردر گمی و هلاکت نخواهد شد و نجات می یابد.

به  گزارش “صبح رابر“؛ حجت الاسلام محمدعلی صادقی در اجتماع عظیم و باشکوه مردم در میدان معلم شهرستان رابر، با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب و   شهدای  مدافع حرم ، ضمن تبریک و تشکر از حضور حماسی اقشار مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان با اشاره به حدیثی از رسول اکرم (ص) تحت عنوان « ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه » حسین(ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است گفت: هرکسی که دنبال چراغ هدایت حسینی باشد دچار سردر گمی و هلاکت نخواهد شد و نجات می یابد.

وی با بیان اینکه مردم ما با وجود همه مشکلاتی که دارد همچنان با بصیرت  پای این نظام و انقلاب ایستاده اند افزود: مردم می بینند نابسامانیها را، این دولت را، دزدیها و اختلاسها را، مردم ما از این دولت جلوترند، این دولت کیلومتر ها از رهبری و مردم عقب تر است، مردم ما در حالی که این مشکلات را می دانند باز پای انقلابشان ایستاده اند و قدمی عقب ننشسته اند.

حجت الاسلام صادقی با این سؤال که چرا نگذاشتند وزیر آموزش و پرورش استیضاح شود و گذاشتیداستعفا بدهد!، چرا استعفایشان را قبول می کنید ؟!، چرا دست دزدها را از بیت المال قطع نمیکنید؟!! و به تازگی هم قضیه دزدی از صندوق ذخیره فرهنگیان! عنوان کرد: اگر این حقوقهای نجومی را واختلاسها را حل می کردند  دیگر این مشکلات بیکاری و  حقوق  کارکنان و کارگران شهرداری نه در استان کرمان  و شهرداری رابر که ۴ ماه حقوق کارگران زحمت کش به تعویق نمی افتادو این مشکلات بوجود نمی آمد.

وی با اشاره به  تعبیر مقام  معظم رهبری  از بدعهدی آمریکا گفت: ما این  انقلاب را  مفت به دست  نیاوردیم  که مفت  از دست بدهیم،  باز هم  حرف از  برجام  و سازش می زنید؛ چه دستاوردی  برجام برای ما داشته است؟ به آمریکا تکیه  نکنید!، مراقب باشد به آمریکا نمی شود اعتماد کرد.

حجت الاسلام محمدعلی  صادقی در بخش  دیگر سخنانش تصریح کرد: ۱۳ آبان یادآور سه حرکت تاریخی شامل تبعید امام راحل، کشتار دانش‌آموزان جلوی دانشگاه، و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان است.

وی با اشاره به ۱۳ آبان و کشتار دانش آموزان و روشنگری حضرت امام در قضیه کاپیتولاسیون بیان کرد: ۵۶نفر از دانش آموزان و دانشجویان را به خاک خون کشیدند، ۱۳آبان روز تسخیر  لانه جاسوسی توسط دانشجویان است که، فتنه گران از آن روز فتنه گری می کنند.

حجت الاسلام صادقی  فتنه  گران  امروز را همان فتنه گران ۱۳آبان سال ۴۳ خواند و  افزود : امام راحل(ره)  فرمودند: این انقلاب دوم از انقلاب اول بالاتراست، امام همان سفینه نجات بود و هست ، ما باید به راه امام اعتقاد داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه ۱۳ آبان هرسال استکبارستیزی مردم جهان را بیشتر می کند،خاطرنشان کرد: امروز ۱۴۰۰خبرنگار داخلی و ۱۳۰۰ خبرنگار  خارجی ۱۳آبان ماه را زنده به تصویر می کشدند.

انتهای  پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب