پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

22:57:59 - جمعه 14 آبان 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نشانه های منافقین/ دفاع از دین واجب است
امام جمعه موقت شهرستان رابرگفت : از نشانه های منافقین درغگو بو دن ، وعده ووعید دادن و خیانت در امانت است .

به گزارش “صبح رابر”؛ حجت الاسلام سمیعی امام جمعه موقت در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی گفت : مراقب باشید فریب دنیا را نخورید بترسید از روزی که نه پدر، مادر و فرزند به دادتان نمی رسد .
وی با بیان اینکه اموال و اولاد وسیله آزمایش هستند افزود : اگرخداوند متعال پست و مقام، ثروت و امتیازاتی در دنیا نصیب ما کرده همه برای خدمت کردن است مغرور نشوید به این فرصت و توفیقاتی که خداوند متعال نصیبمان کرده بی توجه نباشیم فرصت ها را از دست ندهیم .
امام جمعه موقت رابر با تأکید بر اهمیت نماز بیان کرد: افرادی از این دنیا رفتند بزرگترین آرزویشان اینکه دوباره برگردند به دنیا یک سجده کنند شاید فرصت توبه هم نداشتند.
حجت الاسلام سمیعی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به آیه ۴۸ سوره مبارکه احزاب عنوان کرد : دستور قرآن است به هیچ وجه سازش با کفار و منافقین، توکل برخداوند کنید، نمی شود هم خداوند را بخواهید و هم با کفار سازش داشته باشید.
وی افزود: دفاع از دین واجب است؛ گاهی برای دفاع نیاز به جهاد، گاهی امر به معروف و نهی از منکر، گاهی با کارهای فرهنگی و گاهی با تشکیل حکومت اسلامی، دفاع از اسلام در برابر دشمنی که اساس این نظام مخالفت می کند، واجب است.
امام جمعه موقت رابربا تأکید بر اینکه بنا به فرموده امام خمینی (ره)، آمریکا شیطان بزرگ است تصریح کرد:  تکلیف ما را ابا عبدالله (ع) مشخص کرده ، همه بزرگ شده پای درس های پسر فاطمه (س) هستیم، هدف ابا عبدالله (ع) شناخت دین به مردم و اینکه فساد را ریشه کن کند.
وی یکی از تهدیدهای امروز دشمن را نفوذ خواند و افزود: اولین هدف دشمن ایجاد اختلاف است، اختلاف بین احزاب و گروه ها فقط دشمن را شاد می کند هدف دیگر دشمن نفود سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی است و حال تمام تلاش در زمینه فساد فرهنگی که برای آن میلیاردها هزینه می کند، بدون اینکه قطره ای خون از بدن کسی برود .
امام جمعه رابر نفوذ فرهنگی یا تهاجم فرهنگی را خطرناک تر از جنگ نظامی برشمرد و بیان کرد: روش نفوذ، بزرگ کردن شیطان است، کدام انسان عاقل قبول می کند آمریکا فرشته نجاتش است!، قرآن می گوید: شیطان، دشمن قسم خورده شما انسانهاست، حال شیطان بزرگ بدتر از شیطان که هم اغوا، فریب ،کشتار ، تحریم و ریا کاری می کند؛ شیطان کارش این است که فساد را زیبا جلوه بدهد، مراقب باشید .
وی با بیان اینکه از قرآن و اهل بیت (ع) که مومنین ازفتنه منافقین بترسید گفت : از نشانه های منافقین دروغ گو بودن و اینکه صداقت در گفته هایشان نیست ، هر کس دروغ گفت منافق است .
امام جمعه رابر از نشانه های دیگر منافقین وعده و وعید دادن و خیانت در امانت کردن دانست و افزود: مملکت ما امانت از خون شهداست ، این تریبون مقدس و مقام  های شما امانت است هر کس خیانت در امانت کند منافق است.
وی با بیان اینکه مردم را عمداٌ خسته و دلچرکین می کنند بیان کرد: از نشانه های بی ایمانی تهمت زدن است، در فتنه ۸۸ روز عاشورا پرچم عزای ابا عبدالله (ع) و مسجد را آتش زدند سکوت کردید؛ آنهایی که پرچم عزای ابا عبداالله (ع) را آتش زدند از همان نسلی هستند که در روز عاشورا خیمه های ابا عبدالله (ع)را به آتش کشیدند، تهمت و جسارت تا کی؛ به فکر خدمت کردن باشید.
امام جمعه موفت رابر با اشاره به روایتی از نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) که چرا زندگی به هم ریختندو هلاک می شوند گفت : به خاطراینکه دزد معتبر را رها می کردندو دزد ضعیف را مجازات ؛ تا موقعی به این دزدها رسیدگی نشود بهتر از این نمی شود .
وی در پایان با اشاره به روز پنجم صفر، مصادف با سالروزشهادت حضرت رقیه (س) در سوگ این نازدانه ابا عبدالله (ع) به غزاداری پرداخت.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب