پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:54:59 - شنبه 15 آبان 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
عواقب شوم برگزاری جشن هالووین در مدارس/ مسئولان جلوی این برنامه ها را بگیرند
نماینده مجلس در واکنش به تصمیم برخی مدیران مدارس به برگزاری جشن هالووین در برخی مدارس گفت: دانش آموزان پشت پرده وحشتناک این برنامه های غربی را نمی دانند و مسئولان نباید اجازه برگزاری چنین برنامه هایی را بدهند.

به گزارش”صبح رابر“، محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  خبرگزاری بسیج در واکنش به تصمیم برخی مدیران مدارس به برگزاری جشن هالووین در برخی مدارس تهران اظهار داشت: جشن هالووین علاوه بر اینکه اصل آن به فرهنگ غربی بر می گردد به نوعی شیطان پرستی را هم در درون خود دارد و در حقیقت بخشی از پروژه سکولاریسمی است که غرب به دنبال ترویج آن مخصوصاً در کشور های اسلامی است.

۷۷۷۳۹۹_۲۰۱

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: مدیران مدارس نباید اجازه دهند این نوع اتفاقات در مدارس کشور ما اتفاق بیفتد و باید به جد جلوی برگزاری چنین جشن هایی با منشأ غربی گرفته شود؛ زیرا دانش آموزان و جوانان ما پشت پرده وحشتناک اینگونه مراسم و برنامه های غربی را نمی دانند و این مسئولان هستند که نباید اجازه برگزاری چنین برنامه هایی را دهند.

سعیدی تصریح کرد: به بهانه اینکه شبکه های خارجی این جشن ها را تبلیغ می کنند برخی از مسئولان نباید تحت تاثیر قرار بگیرند و اگر این قضیه صحت داشته باشد باید با این افراد برخورد جدی شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس یادآور شد: جشن هالووین در فرهنگ غرب نه تنها فرهنگ خطرناکی است بلکه اتفاقاتی همچون آدم خواری و برخی جنایات هم در خیابان ها را منجر شده و تبعات و فجایعی را به بارآورده است؛ حالا برگزاری چنین جشن هایی با منشأ فرهنگ غربی فقط اعتقادی جوانان را نشانه گرفته و عواقب اجتماعی و فرهنگی و انسانی خطرناکی نیز خواهد داشت.

به گزارشخبرگزاری بسیج،همزمان با برگزاری مراسم غربی هالووین در برخی از کشورها، مدیران بعضی از مدارس شهر تهران نیز اعلام کرده اند که قرار است این جشن در مدرسه شان برگزار شود.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب