پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:28:44 - شنبه 15 آبان 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
محله ای از رابر در قرق سگ های ولگرد +تصاویر
در محله کشکوئیه شهرستان رابر جولان سگ های ولگرد روز به روز افزایش می یابد به طوری که تهدیدی برای شهرستان رابر محسوب می شود.

به گزارش “صبح رابر“؛در محله کشکوئیه شهرستان رابر جولان سگ های ولگرد روز به روز افزایش می یابد  به  طوری که تهدیدی برای  سلامت شهروندان و هم تهدیدی برای محصولات کشاورزی است و حال شبانه روز از سرو صدای سگ ها آسایش ندارند .

file5750

درادامه ی سریال تکراری جولان سگ های ولگرد در این منطقه، که  متاسفانه اقدام خاصی انجام نگرفت و باز هم شاهد جولان سگ های ولگرد در خیابان ها و کوچه های شهر رابر گلایه های فراوانی را در بین شهروندان به وجود آورده است و آنان خواهان برطرف شدن این مشکل هستند.

یکی از شهروندان محله کشکوئیه می گوید: افزایش این حیوان در سال های اخیر مشکلات زیادی را برای جان شهروندی در اثر تصادف و محصولات کشاورزی این منطقه ایجاد کرده است.

او می گوید: سگ های ولگرد در برخی از ساعات شب به ویژه نزدیک صبحگاهان در اکثر کوچه ها  به صورت دسته جمعی پرسه می زنند.

یکی دیگر از شهروندان رابری می افزاید: سر و صدای این سگ ها همیشه موجب هراس فرزندان ماست به گونه که آسایش مردم را سلب کرده و همیشه نگران گازگرفتگی فرزندان میباشیم.

وی می افزاید: سگ های ولگرد حتی در ساعات اولیه روز که بچه ها به مدرسه می روند هم در معابر تردد می کنند.

dsc07936

افزایش پرسه زدن سگ‌های ولگرد یک معضلی  تهدید آمیز در شهرستان رابرمحسوب می شود، وجود این سگ‌های ولگرد در سطح شهرستان برای سلامتی شهروندان خطرناک است.

بر اساس قوانین و دستورالعمل‌ها، وظیفه جمع‌آوری و ساماندهی سگ‌های ولگرد در سطح شهرها بر عهده شهرداری‌هاست.

واضح است که منظور از جمع‌آوری و ساماندهی سگ‌ها نیز هرگز کشتن این حیوانات نیست.

در حال حاضر سگهای ولگرد بصورت شب و روز در شهرستان رابر  پرسه می زنند برخی از این سگ ها ولگرد نیز صاحب دارندو خانگی هستند و برخی سگ ها ی ولگرد نیز وحشی از حاشیه شهر وارد می شوند و در حال جولان دادن در شهر هستند.

file5077

سگ‌های ولگرد محله  کشکوئیه شهرستان رابر را کاملا دراحاطه خود قرار داده اند و شهروندی نیست که بدون دیدن سگ صبح را شب کند واین پدیده بصورت کاملا عادی در حال جریان است وبه طوری که  این روند پرسه زدن  سگها ی ولگرد بصورت گله ای در کوچه خیابان گشت وگذار می کنند.

امید است مسئولین مربوطه در این باره اقدامی جدی انجام دهند تا شاهد به خطر افتادن سلامتی و یا جان شهروندان نباشیم.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب