پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:28:52 - یکشنبه 23 آبان 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بی توجهی دولت یک کشاورز را هم بی رحم کرد+فیلم
دولت هیج حمایتی از کشاورزان نمی‌کند و مشاهده می‌کنیم روز به روز بر قیمت سموم و کودهای شیمیایی افزوده می‌شود و در مقابل قیمت محصولات کاهش می‌یابد.

به  گزارش “صبح رابر”؛ این کشاورز جویباری که خواست نامش فاش نشود در گفت‌وگو با خبرنگار جویباران اظهار کرد: متأسفانه امسال قیمت پرتقال به شدت کاهش یافته، به طوری که حتی خریداران نیز رغبتی برای خرید نشان نمی‌دهند.

وی تأکید کرد: سالانه هزینه زیادی را برای حفظ و نگهداری این درختان انجام می‌دهم و حتی مواقعی شده که برای این کار از دیگران پول قرض کردم تا این درختان را نگهداری کنم.

این کشاورز با گلایه از دولت گفت: دولت هیج حمایتی از کشاورزان نمی‌کند و مشاهده می‌کنیم روز به روز بر قیمت سموم و کودهای شیمیایی افزوده می‌شود و در مقابل قیمت محصولات کاهش می‌یابد.

وی افزود: تنها راه امرار معاش کشاورزان و باغداران فروش همین محصولات کشاورزی است و خدا را خوش نمی‌آید که به کشاورز این همه فشار وارد شود.

این کشاورز در پایان گفت: مجبور شدم بخشی از درختان باغم، که عمرشان ۱۰ سال بود را قطع کنم زیرا دیگر نمی‌توانستم این وضعیت را تحمل کنم و دیگر از عهده هزینه نگهداری این درختان بر نمی‌آمدم.

انتهای پیام/

۱

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب