پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:38:49 - دوشنبه 24 آبان 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تجربه برجام این بود که آمریکای امروز همان آمریکای سال ۵۷ است/بزرگترین نیاز امروز جریان انقلابی وحدت است
معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: نسل جوان ما فهمیدند امروز آمریکا، همان آمریکای سال ۵۷،۵۸ است این تجربه برجام بود، اگر چه ما هزینه دادیم ولی سودی که بردیم بسیار بالاتر بود که چهره کبر، دروغگویی، فریبکارانه آمریکا و اینکه غیر قابل اعتماد بودن آمریکا بر مردم کاملا مورد تأیید قرار گرفت.

به  گزارش “صبح رابر”؛ دکتر الماس نصر معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین در نشست روشنگری با اشاره به  ویژگی های انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار داشت:  با گذشت ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، از اول انقلاب تا به امروز با تظاهرات، کودتا، بی نظمی های اجتماعی و گروه های نظامی در استان مختلف کشور و هشت سال جنگ  تحمیلی،  مورد هجمه خارجی قرار گرفته، این انقلاب توانست هر روز پایه های آن محکمتر و بارورتر شود و  رو به جلو است این نشانه رحمت الهی است.

وی با اشاره به فتنه ۸۸ و تنها خطبه های نمازجمعه تاریخی انقلاب اسلامی، به امامت مقام معظم رهبری ۲۹ خرداد سال۱۳۸۸ که تمام رسانه ها شنیدند را می توان دلیلی بر آن شمرد که نسل جوان ما فهمید آمریکا همان  آمریکا سال۵۹و۶۰ است  که مدیریت فتنه دشمن  را درسال ۸۸ دیدند.

dsc08279

انقلاب برای سران فتنه ۳۴ بار فرصت ایجاد کرد

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه  در فتنه حدود ثانیه ای ۳۰تا ۵۰ثانیه ترکیه ۳۰۰هزار نفر دستگیر و زندانی شدند در حالی که این انقلاب برای سران  فتنه ۳۴ بار فرصت  ایجاد  کرد اما اینها امیدشان به غرب بود افزود: این انقلاب اسلامی مراحلی را  پشت  سر  گذشته که هیچ انقلابی  در طول  تاریخ به خود ندیده ؛ فتنه ها، توطئه ها و دشمن غربی مثل آمریکا و فرانسه، که ضربه های  سختی زدند ولی انقلاب آبدیده شد نسل جوان ما آمریکا را شناخت که این آمریکا هیچ تغییری نکرده است.

وی  با بیان اینکه خداوند یکباردیگر  فرصتی را برای کسانی که این اندیشه را ترویج دادند اگر با سازش با آمریکا مشکلات حل می شودعنوان کرد:  در برجام،  ۴ سال مذاکره کردیم هزینه و امتیازات زیادی واگذار کردیم و این لطف خداوند نصیب انقلاب ما شد که نسل جوان ما آمریکا را شناخت که این شیطان همان شیطانی که در نفس قرار گرفته و ۷۰ بار خداوند در قرآن  آورده که مواظب شیطان باشید .

راه مردم همان شعار «ما می توانیم » است

دکتر نصر  گفت: نسل جوان ما فهمیدند امروز آمریکا، همان آمریکای سال  ۵۷،۵۸ است این  تجربه برجام بود، اگر چه ما هزینه دادیم ولی سودی که بردیم بسیار بالاتر بود که چهره کبر، دروغگویی،  فریبکارانه آمریکا و اینکه غیر  قابل اعتماد  بودن آمریکا  بر مردم کاملا مورد تأیید  قرار گرفت.

وی اضافه کرد:  راه  مردم همان شعار «ما می توانیم » که جوانان ما  روز اول  انقلاب سر دادند و امروز هم باید ادامه داشته  باشد.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین به تأثیرات جنگ هشت ساله اشاره  و تصریح کرد: کشور ما به برکت انقلاب اسلامی  پیشرفت های مختلفی در حوزه پزشکی، صنعت ، کشاورزی و حوزه دفاعی شبکه های موشکی به دست آورده که مهندسی قدرت در دنیا را  تغییر داد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه، امروز یک قدرت  عظیمی مثل روسیه از ما درخواست می کند ما هم  مشارکت دهیدافزود: تصمیم گیر امروز سوریه و عراق سردارحاج  قاسم  سلیمانی که باعث افتخار همه مسلمانان دنیا نه تنها شیعه و سنی بلکه انسانیت محتاج  امنیت است امروز دردنیا با حرکت عظیم این امنیت تأمین می شود.

دکتر نصر با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک درخت تنومند شده که وارد  دهه پنجم می شود و  روز به روز  نسبت به  گذشته رویشهای بسیارزیادی دارد خاطر نشان کرد: نسل سوم و چهارم انقلاب آینده  کشور را، به نحوی خواهند ساخت که انشاءالله تمدن نوین اسلامی در جهان  شکل خواهد گرفت.

در آمریکا رئیس جمهور حرف اول را نمی زند

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین درپاسخ به این سؤال که رئیس  جمهور آمریکا آیا دانش سیاسی دارد یا خیر؟ و رویکرد  نامبرده با برجام  چه می باشداظهارداشت: رئیس جمهور حرف اول را  نمی زند بلکه لاوی صهیونیستی تصمیم گیرنده است، کل جهان ۱۲میلیون یهودی که  دو دهم درصد کل جهان  است در آمریکا۲ میلیون یهودی است.

وی  با بیان اینکه در کتاب «یوسرائیل» سیدهاشم میرلوحی نوشته  یهودی ها و صهیونیست ها در بعضی  کشورها تصمیم می گیرند افزود: «ترامپ » ترازوی  شهوت، فساد و قدرت سنگینی می کند تا یک مرد  سیاسی باشد در آمریکا رئیس جمهور  مجری است.

دکتر نصر با بیان اینکه بر اساس  قانون اساسی رئیس جمهور، بازوی اجرایی رهبری است گفت: مقام معظم رهبری سیاستهای کلی نظام را  تدوین می کند و رئیس جمهور بر اساس آن اختیارات و وظایفی که دارد باید اصول  کلی را به صورت جزئی تحت  لوایح دربیاورد و اجرایی کند.

وی با اشاره به اقدامات جمهوری خواهان در جنگ، تهدید و  تشکیل  گروهای  نظامی  در  کشورهای هدف  تنظیم  شده تا فرصتی آمریکا برای انسجام داخلی ایجاد کند بیان کرد: امروز آمریکا درگیر مشکلات اساسی اجتماعی است،  ترامپ  نقاط  ضعف آمریکارا  تشخیص داد و مردم به او  رأی دادند .

این معاون سیاسی با بیان رویکرد آمریکا در بحث برجام افزود: برجام  به نفع آنهاست، نمی آیند  آتش بزنند ،ترامپ اعلام کرده که این توافق باید بار دیگر مورد مذاکره قرار گیرد. البته اینها فشارهای خود را ازطریق تهدید و  تحریم های مجدد تدوین می کنند.

وی گفت: استکبار سلطه است؛  قبلاً  شعار «مرگ  برآمریکا» را  در  قم می گفتند امروز هم  آمریکا لاتین شعار مرگ بر آمریکا می گویند.

دکتر نصر، مهمتر از برجام همان  نفوذ در  پسا برجام  برشمرد و بیان کرد: مگر می شود به آمریکا اعتماد کرد از انواع  توطئه ها وارد می شود بنابراین  آینده برجام  نفوذ زیاد است، شماشاخص های حق و باطل را بشناسید.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سؤالات، بزرگترین نیاز امروز جریان  انقلابی را وحدت دانست و گفت: ان شالله آرزوی  حضرت امام(ره)،  شهدا و  جریانات  انقلابی که یک  دولت  انقلابی  روی  کارآید  برای مردم  خدمت کند و مردم دار باشد، ما نمی توانیم  ۴ سال  به مردم  قول دهیم و  مردم را سر کار بگذاریم.

دولت با رویکرد انقلابی گر، استکبار ستیزی  مشکلات مردم را حل کنند

وی با اشاره  به بد عهدی های آمریکا و  اینکه غیر قابل اعتمادند افزود: از دولت انتظار داریم هم چرخ اقتصادی مردم  بچرخد هم  چرخ سانترفیوژها و متاسفنه  چرخ های اقتصاد مردم کم باد و  پنجر شد و چرخ های سانترفیوژها سوخت، مردم ما نظام دینی و انقلابی را دوست دارند  ولی با  کسی عقداخوت نبستند، دولت  با  رویکرد انقلابی گر، استکبار ستیزی  مشکلات مردم  را حل کنند.

اگراقتدار نبود امنیت هم نبود

دکتر نصر با بیان اینکه آمریکا در صورت کوچکترین حرکتی ، در همان اولین ساعت ۵هزار کشته  به صورت مستقیم می دهد و  تمام  اهداف در منطقه در عرض ۷ تا ۸ ساعت نابود می شودافرود: وجود رهبری با بصیرت، با  تدبیر، عاقل و سیاستمدار؛ یک سرمایه عظیم  مثل امام (ره) در  زمان امام  و در زمان  نائبش مقام معظم رهبری که جهان اسلام را  مدیریت می کند.

وی افزود: بسیج  بر اساس تکلیف انقلابی، باشهدا و  آرمانهای امام عهدی بستند  این باعث  شد که  آنها جرأت حمله  ندارند، سپاه و بسیج، مظهر آیه ” واعدوا لهم ما استطعتم من قوه ” این اقتدار بسیح است اگراقتدار نبود امنیت هم نبود، این اقتداردر  پرتو شما بسیجیان است.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه  امروزچرا جامعه  بیدار است تصریح کرد: توسط  این نور مبارک جانشین امام زمان(عج) مقام معظم رهبری، بصیرت در  جامعه  پمپاژ می شود و مردم بیدار هستند و انقلاب  دوست دارند.

وصیت نامه سیاسی امام خمینی (ره)رامطالعه  کنید

وی در پایان با این سفارش که وصیت نامه سیاسی امام خمینی (ره)رامطالعه  کنید گفت: در صفحه ۲۷ این وصیت نامه، امام می فرماید: و اما ملت شریف ایران یک وصیت به شما دارم از انقلاب که  حاصل خون هزاران جوان از  سرزمین شما هست  همچون عزیزترین امور قدرش را بدانید و از آن  حمایت و محافظت  کنید.

انتهای پیام/

 

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب