پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:34:48 - سه شنبه 2 آذر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
زیبا کلام!دهه هفتادی‌ها پرچم اسرائیل و آمریکا را زیر پا لگدمی کند
دانش آموزان دهه هفتادی رابر در واکنش به خودداری صادق زیبا کلام از پا گذاشتن روی پرچم آمریکا و اسرائیل، با کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل در ورودی مدرسه خود آن را هر روز زیر پا لگد می کنند.

به گزارش “صبح رابر”؛ به مناسبت هفته بسیج، دانش آموزان نسل چهارمی  انقلاب، به منظور نشان دادن انزجار ملت ایران از استکبار جهانی، در مقابل در ورودی مدرسه آیت الله خامنه ای رابر، پرچم آمریکا و اسرائیل زیر پای دانش آموزان نقاشی کردند.

photo_2016-11-22_11-32-13

دانش آموزان، این  نقاشی را با هدف استکبار ستیزی و اعلام انزجار از اقدامات خبیثانه دشمن در جلوی در اصلی مدرسه آیت الله خامنه ای  کشیدند تا هر روز با لگدمال شدن پرچم استکبار صدای نفرت خود را از آمریکا  و اسرائیل به دنیا برساند  وسی و هفتمین هفته بسیج را پاس و  اعلام داشتند پای انقلاب ایستاده اند.

این در حالی که  زیبا کلام  گفته بود، جوانان دهه ۶۰ و ۷۰؛ یعنی کسانی که شبانه روز شست وشوی مغزی شده‌اند که آمریکا دشمن ما است، دشمن بشریت است، دشمن اسلام است از این عمل راه نرفتن من از روی پرچم اسرائیل و آمریکا دانشگاه مشهد استقبال کردند.

دانش آموزان دهه هفتادی رابر در واکنش به خودداری صادق زیبا کلام از پا گذاشتن روی پرچم آمریکا و اسرائیل، با کشیدن  پرچم آمریکا و اسرائیل در ورودی مدرسه خود آن را هر روز زیر پا لگد می کنند.

انتهای پیام /

  1. mahdi   آذر ۲, ۱۳۹۵  

    ان شاء الله محکم با پایتان روی پرچم بکوبید که دهن آمریکا سرویس شود .

  2. ناشناس   آذر ۴, ۱۳۹۵  

    مرگ بر اسرائیل

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب