پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:55:19 - چهارشنبه 3 آذر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۷۷۲ میلیون تومان تسهیلات کارآفرینی در شهرستان رابر
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابرگفت: طی ۹ماهه گذشته این ناحیه میزان ۲۲۲میلیون تومان تسهیلات را به متقاضیان اشتغال واگذارو ۱۸نفر اشتغالزایی داشته است و در سال گذشته هم با ۵۵۰میلیون تومان وام برای ۶۰نفر اشتغالزایی کرده است.

به  گزارش “صبح رابر“، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابردر حاشیه این مراسم گفت:این نمایشگاه به منظور ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی، نمایش توانمندیهای بسیجیان ، حرکت به سمت بومی شدن اقتصادمقاومتی و منویات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی از اول آذر تا ۶ آذرماه در مدرسه اباصالح رابر دایر شد.
سرگرد مصطفی امامبخش افزود:در این نمایشگاه صنایع‌دستی (پته ، گلدوزی، قالی‌بافی، گلیم بافی و…) ، خشکبار، گیاهان دارویی، لبنیات ، زعفران، کود ورمی کمپوست به نمایش گذاشته شده است.
وی افزود: اغلب شرکت‌کنندگان و متصدیان این غرفه‌ها، خواهران و برادران کارآفرینی هستند که به‌ منظور ایجاد اشتغال تسهیلات دریافت کرده‌اند.
امامبخش عنوان کرد: طی ۹ماهه گذشته این ناحیه میزان ۲۲۲میلیون تومان تسهیلات را به متقاضیان اشتغال واگذارو ۱۸نفر اشتغالزایی داشته است و در سال گذشته هم با ۵۵۰میلیون تومان وام برای ۶۰نفر اشتغالزایی کرده است.
گفتنی است: این نمایشگاه به مدت ۶روز در سالن مدرسه اباصالح رابرواقع در میدان معلم از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر و بعدازظهر از ساعت ۱۴ الی ۱۷ دایر می باشد که علاقمندان می توانند ضمن بازدیداز این نمایشگاه خریدکنند.dsc08562

۱۰ ۵ ۶ ۹ dsc08567 dsc08570 dsc08577

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب