پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

22:15:51 - سه شنبه 23 آذر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پیرترین پدر شهید ایران به فرزندان شهیدش پیوست
پدر شهیدان « داوود، غلامعلی و عباس قطبی نژاد»شامگاه سه شنبه ۲۳آذرماه ۹۵ دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به  گزارش “صبح رابر”؛ مرحوم حاج «محمود قطبی نژاد»، پدر شهیدان « داوود، غلامعلی و عباس قطبی نژاد » که عمری را با ایثارگری، صبوری و استقامت در راه حق سپری کرده بود، بر اثر کهولت سن در بیمارستان کرمان دعوت حق را لبیک گفت و در سن ۱۱۷سالگی به فرزندان شهیدش پیوست.

دختر شهید غلامعلی قطبی نژاد قبل از این به شهیدخبر از ارزوی پدر بزرگش چنین گفته بود؛ “ایشان آرزو دارد قبل از مرگ، برای یکبارهم که شده نایب امام زمان<عج>(حضرت امام خامنه ای) را دیدار کند.” که این مهم پس از انتشار خبری مبنی بر “پیرترین پدر شهید ایران: آرزو دارم قبل از مرگ، نایب امام زمان<عج>(حضرت امام خامنه ای) را دیدار کنم” به علت بیماری وی به تحقق نپیوست.

در آخرین دیداری که خبرنگار صبح رابر با پدر معظم شهیدان داشت، وی سفارش کرد:  قدر شهدا را بدانید و از آنها شفاعت بخواهید و باید راه آنها را ادامه بدهیم چونکه به ما درس چگونه زیستن و چگونه مردن را آموختند.

۱%d9%82%d8%b7%d8%a8%db%8c-%d9%86%da%98%d8%a7%d8%af

شهیدعباس قطبی نژاد در بیست‌ویکم دی۱۳۶۰، در محور دزفول- شوش بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

شهید غلامعلی قطبی نژاد  دوم ‌آبان۱۳۶۲، در مریوان براثر اصابت ترکش خمپاره و موج انفجار به شهادت رسید و شهید داوود قطبی نژاد بیست‌وسوم خرداد ۱۳۶۷، در شلمچه براثر اصابت ترکش به شهادت رسید که البته پیکر وی مدت‌ها در منطقه برجا ماند و پس از تفحص سال ۱۳۷۲، در گلزار شهدای شهرستان کرمان به خاک سپرده شد.

این شهدا اهل رابر از استان کرمان هستند، حاج محمود قطبی نژاد در روستای توکل آباد از توابع شهرستان رابر بخش هنزاء زندگی را با کشاورزی و دامداری سپری کرد.

لازم به ذکر است مراسم  تشییع  پدر شهیدان قطبی نژاد فردا چهارشنبه  ۲۴ آذرماه  ساعت۱۴ از حسینیه ثارالله  کرمان برگزار می شود.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب