پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:15:21 - شنبه 19 مرداد 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سهل انگاری در انتخاب آتش افروزان فتنه۸۸،خیانت است
بیان این دیدگاه ها از سوی رهبری نشان دهنده آن است که نمایندگان محترم نباید در برخورد با کسانی که در ایجاد فتنه ۸۸ دستی در آتش داشتند سهل انگاری کنند ،که اگر این باشد خیانتی بس بزرگ و نابخشودنی به ملت ، امام (ره) ، شهدا خواهد بود . مقام معظم رهبری حضرت آیت […]

بیان این دیدگاه ها از سوی رهبری نشان دهنده آن است که نمایندگان محترم نباید در برخورد با کسانی که در ایجاد فتنه ۸۸ دستی در آتش داشتند سهل انگاری کنند ،که اگر این باشد خیانتی بس بزرگ و نابخشودنی به ملت ، امام (ره) ، شهدا خواهد بود .

مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای در خطبه های عید سعید فطر فرمودند : «انشاالله مجلس شورای اسلامی با انتخاب وزرای صالح ، منجر به تشکیل دولت خواهد شد و دولت کارهای بزرگ خود را آغاز خواهد کرد. امیدواریم توفیق الهی شامل حال رئیس جمهور و مردم بشود و همراهی و دعای مردم کمک کند تا کارهای بزرگی را که بر عهده دارند که دشواری های بزرگی هم دارد، به بهترین وجه به انجام برسد».

اینکه رهبر معظم بر روی این مسئله تاکید می کند که مجلس به وزرای صالح رای دهد خود وظیفه سنگین خانه ملت را بیشتر عیان می کند .

باید یادآور شد؛ گمانه زنی ها پیرامون وزرای پیشنهادی در روزهای گذشته بالا گرفته و آنهم بدلیل همراهی برخی از این افراد در وقایع و اتفاقات سال های گذشته نظیر فتنه ۸۸ و ۱۸تیر ۷۸ است .

رهبر انقلاب نیز بارها و بارها بر روی این مسئله تاکید کردند که فتنه ۸۸ ظلم بزرگی به مردم ما تحمیل کرد و آن را هرگز فراموش نخواهیم کرد .

سخنان مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان  درباره فتنه ۸۸ به نوعی اتمام حجت ایشان با رئیس‌جمهور و مجلس در خصوص دولت آینده بود.

رهبری در آن دیدار فرمودند: «در بررسی آن حوادث تلخ، مسئله اصلی و عمده، قانون شکنی و رفتار غیر نجیبانه‌ ی جماعتی است که در مقابل جریان قانون ایستادند و به ایران عزیز، لطمه و ضربه و خسارت وارد آوردند.»

ایشان همچنان تاکید کردند: افردای که این حوادث تلخ را برای کشور آوردند ، چرا تا بحال عذرخواهی نکردند؟

بیان این دیدگاه ها از سوی رهبری نشان دهنده آن است که نمایندگان محترم نباید در برخورد با کسانی که در ایجاد فتنه ۸۸ دستی در آتش داشتند سهل انگاری کنند ،که اگر این باشد خیانتی بس بزرگ و نابخشودنی به ملت ، امام (ره) ، شهدا خواهد بود .

امیدواریم مجلس در روزهای آینده که زمان دادن رای اعتماد فرا رسید، نسبت به اتفاقات سال های نه چندان دور کشور که برخی با گرفتن تصمیمات خلاف واقع خیانتی بزرگ به کشور کردند؛ فکر کنند تا کشور دچار عقب رفت نشود .

منبع: بلاغ

بر چسب ها: , ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب