پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

21:20:39 - جمعه 8 بهمن 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تفکر انقلابی مردم ایران عامل نابودی جریانات ضد انقلاب/ عامل طردشدن رئیس جمهور برادرشان است
امام جمعه شهرستان رابر، با اشاره به حادثه ساختمان پلاسکو گفت: این تفکر انقلابی مردم ایران است که سر بزنگاه به فریاد همدیگر می رسندو باعث نابودی جریانات ضد انقلاب می شود.

به گزارش “صبح رابر”، حجت الاسلام صادقی امام جمعه شهرستان رابر، در خطبه های عبادی و سیاسی  این هفته با اشاره به گذشت یک  هفته از حادثه  ساختمان پلاسکو و  تقدیر  و تشکراز دستندر کاران، نیروهای  زحمت  کش  گفت: این  تفکر انقلابی مردم ایران است که سر بزنگاه به فریاد همدیگر می رسند.نه  اینکه بعضی افراد از این اتفاقات  بخواهند جریانات  ضد انقلابی  بسازند.

وی افزود:  مراجع و محاکم  قضایی ، عامل و مشکلاتی را  پیگیری  کنند و جواب  را به مردم رسانند، البته  افرادی دنبال سوءاستفاده بودند که  در جامعه  مثل کف روی آب  هستند اینها همان کسانی اند که در  تشییع جنازه  آقای هاشمی رفسنجانی به  دنبال  فتنه بودند، شما  مردم  آگاه  باشید .

امام جمعه رابربا اشاره به مراسمات  تشییع آیت الله مهدوی کنی، همسر امام(ره) عنوان کرد: در   تشییع  جنازه ای  اینقدر  شعار و  فتنه  گری  نبود، مثل  بقیه بزرگان، فرزندان آقای هاشمی زحمت  کشیدند در کرمان و در بعضی از شهرستان آمدند در  مصاحبه  که داشتند با آرامی و تشکر از مردم صحبت کردند ، حال یک آخوند عمامه به سر  فتنه  گری می کند اگر مردم  تو  دهنت  نزدند  به خاطر این  انقلاب و  شاید  به خاطر آقای هاشمی است .

وی با بیان اینکه  خاتمی انسانی محو شده  در تاریخ  است باتذکر  و انتقاد به رئیس دولت  گفت: همانطور که تقدیر و تشکر از  خدمات دولت و دولتمردان به خاطر  حادثه پلاسکو، داریم ، این  انتقاد  هم می کنیم حتی  خود اصلاحاتی ها قبول دارند آنها هم از این  وضعیت خسته شدند.

وی، با بیان اینکه بعضی از دولت های قبل اطرافیان، عامل بدبختی رئیس دولت  شدند بیان کرد: عامل بد بختی احمدی نژاد، مشائی ، عامل بدبختی خاتمی سعید حجاریان ، اکبر گنجی، عباس عبدی،  آقای رئیس  جمهور  اگر میخواهید طرد از مردم و اصلاحات نشوید حواستان  را جمع  کنید،  در دولت شما هم ، عامل مهم طرد شدن شما  برادرتان است.

خطیب جمعه رابرافزود: آقایان  اصلاح  طلب گفتند: رئیس جمهور خسته می شوندو  دیگر در انتخابات  شرکت نمی کنند و شما را بازنشسته سیاسی می کنند،  یکی از  دلایل  مهم  همین برادر شماست.

وی بااشاره به اینکه حسن روحانی در تبلیغات انتخاباتی خود این مسئله راگفت:  مسئولین اگر می دانند و مقابل فساد نمی ایستند خود آلوده اند و  اگر نمی دانند  ناکارآمدند تصریح کرد: آقای رئیس جمهور!  تو مال  خودت نیستی مال  همه مردم  هستید حتی آن کسانی که تو را  قبول  ندارد، آقای روحانی شما  ازفسادهای ویرانگر برادرت  خبر داری چرا مقابلش نمی ایستید؟.

حجت الاسلام صادقی با بیان ارتباط دو ابر بدهکار با حسین فریدون  برادر رئیس جمهور گفت: دانیال زاده و  مالامیری  این  دو چه ارتباطی با  همسر برادر شما دارند،   یک واحد مسکونی در تهران به ارزش ۱۴میلیارد تومان توسط دانیال زاده به اسم همسر حسین فریدون برادر آقای رئیس جمهورخریداری شده است.

وی در ادامه افزود: مالامیری ارتباط  نزدیکی با خانواده حسین  فریدون  برادر رئیس  جمهورداشته، اسناد واریز پول به حساب دختر  حسین  فریدون در لندن و کانادا وجود دارد که نشان دهنده ارتباط مالی بین فریدون ومالامیری است .

امام جمعه رابر با بیان اینکه حسین  فریدون  ارتباط تنگاتنگی با این دانیال و  امثال دانیال زاده ها دارند این حقوق های نجومی و  صندوق  بازنشستگان فرهنگی عنوان داشت: آقای  رئیس  جمهور!  چرا  گوش برادرت را نمی گیرید و بیرون نمی اندازید؟، همان  بلایی که  مشایی  بر  سر احمدی نژاد آورد  همان  بلا  را بدتر آقای حسین  فریدون  به سر شما می آورد، مجمع اصلاحات  به این نتیجه رسیده ،حسن  روحانی  خسته شده  دیگر نمی تواند کار کند.

وی بابیان اینکه  فاتحه  برجام  را  خواندیم  افزود: هواپیما، اره دستی، و دسته بیل  هم وارد  کردند،  اینها  خروجی برجام  است پیش بینی می شود سال آینده هم یکی دیگر هواپیما دهند .

امام جمعه رابر با بیان اینکه رئیس جمهور عینک تون را بردارید و  برادرتان  را بردارید گفت: بنده  نصیحتم  به آقای  رئیس  جمهور که  هر چه  سریعتر  تکلیف  برادرشان  را  روشن کنند   وگر نه این مردم  انقلابی همان هایی هستند شاه، که آمریکا و انگلیس پشت سرش بود؛ را  بیرون  کردند .

وی در بخش دیگر سخنانش  با اشاره به روز سه شنبه آغاز دهه فجر  انقلاب اسلامی و  سالروز ورود  بنیانگذار  جمهوری اسلامی ایران به  دو   ویژگی مهم انقلاب ، اسلامی بودن و مردمی بودن پرداخت و گفت: این انقلاب  از خود ملت بوده ، خود ملت خود جوش حرکت کرده است ،انقلاب ایران نه مثل کودتاهاو انقلاب های دنیاست یک انقلاب خاص است.  گرانی،  تورم و تحریم ندارد،  خود جوش در  صحنه می آید؛  مثل حادثه پلاسکو.

حجت الاسلام صادقی افزود:  انقلاب ما، انقلابی مردمی است انقلابی که  از خود ملت  با فریاد های الله  اکبر، جمهوری اسلامی به وجود آمده که اگر برای انقلاب اتفاقی بیفتد ،این مردم  خود جوش چون انقلاب، رهبری،  نظام  و دولت شان را  دوست دارند و برای این  انقلاب جوانان دادند وارد میدان می شوندو  کسانی که بخواهند مشکلاتی برای این  انقلاب به وجود آورند آنها را در نطفه خفه می کنند.

وی باتأکید بر برگزاری جشن های باشکوه در  ایام الله دهه فجربیان داشت: این وظیفه همه است همانند سال های گذشته ،  بلکه با شکوهتر این  ایام  دهه  مبارک فجر را  گرامی داشته و  به نحو احسنت، جشنی پر شور و با عظمت در این ایام الله برگزار کنیم .

امام جمعه رابر گفت: اگر جشن های دهه  فجر ضعیف  گرفته شود، دشمن سوء استفاده می کند.  دشمن داخلی  که خطرنا ک تر از  دشمن  خارجی است.

خطیب جمعه رابر در بخش دیگر سخنانش با اشاره به مباحثی پیرامون  روش های  تربیتی کودکان اظهار داشت:  از اصلی ترین و مهمترین   احتیاجات روانی  کودک برخورداری از محبت است .

وی افزود:  کودکان باید احساس کنندکه والدین با آنان صمیمی و مهربان هستند و آنها را یاری می کنند تا بعد ها مسایل خود را با والدین در میان بگذارند، کودکانی که  از محبت والدین محرومند در خانه  احساس ناامنی می کنند از  زندگانی ناراضی اند،  افسرده و پژمرده می گردنند.

حجت الاسلام صادقی با بیاناینکه  کودکانی که  از محبت والدین سرشارند احساس آرامش بیشتری دارند  و از  روحیه ای شاد و  اعتماد به نفس لازم و کافی برخوردارند تصریح کرد:  کوکان پیش از غذا، لباس ، اسباب  بازی،  نیازمند آن هستند  که مورد توجه و محبت والدین قرار گیرد.

وی با بیان اینکه محبت خریدنی نیست بلکه درونی ، ذاتی و عاطفی است گفت: محبت کردن  مثل یک چاهی می مانند  که باید از خودش آب بدهد اگر در  داخل این  چاه  آب بریزید ،همین آب چاه می گندند و بو می گیرد .

امام جمعه رابربا بیان اینکه چرا بعضی والدین با فرزندانشان با سردی روبرو می شوند افزود:  این کودکان به یک نوع گرسنگی عاطفی مبتلا می گردند .

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه مهمترین عامل سلاح روح کودک ، محبت است  گفت: عشق ورزیدن  کار بسیار سختی نیست این  فرزند درآینده احساس کمبود در زندگی نمی‌کند، این  وظیفه شما پدر و مادران که کمبود آن سبب ناهنجاریهایی  عاطفی و روانی می گردد  و زمینه ای  برای آشوب گری روحی و  بزهکاری اجتماعی در آینده را  تقریبا این پدر و مادر برای کودکانشان تضمین می کنند .

وی با بیان اینکه  محبت تاثیر بسزایی در سازندگی فرزندانمان دارد بیان داشت:  آقایان وظیفه خودشان را  فقط کارکردن در بیرون از  منزل ندانند، احتیاجات  اولیه  مهمتر از آن  محبت  به فرزندان است.

خطیب جمعه رابر با اشاره به روایتی از نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) گفت:  کودکان را دوست بدارید نسبت به آنان مهربان باشید اظهار محبت به  فرزندانتان  مثل  نوازش کردن،  بوسیدن در آغوش گرفتن، راههای محبت  کردن است .

وی  با بیان اینکه روایات الگویی که ما از آنهاباید یاد بگیریم افزود: از مشکلات جامعه امروزی که  پدران  نسبت  به  محبت فرزندان  سهل انگارنددر روایتی  از پیغمبر (ص) که می فرماید:  فرزندان خود را بسیار ببوسید زیرا با هر بوسه ای  برای  شما درجه  ای  در بهشت فراهم می شود.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب