پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:50:54 - دوشنبه 11 بهمن 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مصلای تهران میزبان شهدای آتش‌نشان شد/ حضور خانواده‌های شهدای آتش‌نشان و اقشار مختلفی از مردم در محل مصلی
مراسم تشییع شهدای آتش نشان امروزصبح از مصلای تهران آغاز شد و قرار است این شهدا در قطعه ۵۰ بهشت زهرا به خاک سپرده شوند.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح امروز(دوشنبه) از مصلای تهران آغاز و قرار است این شهدا در قطعه ۵۰ بهشت زهرا به خاک سپرده شوند.

 

تمام درهای مصلی باز است
در حال حاضر تمامی درهای مصلی برای ورود مردم باز است.
حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر شهیدان  آتش‌نشان
با وجودی که تشییع پیکر شهیدان آتش‌نشان ساعت ۰۸:۳۰ اعلام شده است اما مردم از ساعاتی قبل برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم در مصلی امام خمینی (ره) حضور یافته‌اند.
در حال حاضر خانواده‌های شهدای آتش‌نشان و اقشار مختلفی از مردم در محل مصلی حضور دارند تا پس از تشییع پیکر ۱۶ شهید آتش‌نشان حادثه پلاسکو برای خاکسپاری در قطعه ۵۰ راهی بهشت زهرا(س) بدرقه کنند.
تمهیدات ترافیکی اطراف مصلا
پلیس راهوار تهران، تدابیر ترافیکی خاصی برای محدوده مصلی برقرار کرده است. براین اساس، در رابطه با تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی امروز: تمامی پرسنل پلیس راهنمایی و رانندگی از ساعت ۶:۳۰ صبح در طول مسیرهای بهشتی، مطهری، سهروردی، قنبرزاده، علی‌اکبری،‌ مدرس و رسالت حضور دارند و این مسیرها را به طور کامل پوشش داده‌اند.
در صورت نیاز دو محدودیت کلی در مسیر شرق به غرب از سهروردی و شمال به جنوب خیابان قنبرزاده از رسالت اعمال خواهد شد، علاوه بر محدودیت‌های کلی اعلام شده در صورت نیاز در برخی از محورهای فرعی نیز محدودیت‌های مقطعی در مسیرهای ورودی خیابان بهشتی اعمال خواهد شد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب