پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:26:36 - چهارشنبه 13 بهمن 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حفظ وحدت بین مردم و مسئولین عامل تداوم و استمرار انقلاب اسلامی است
فرماندار رابرگفت:تنها عاملی که بعد از انقلاب و بارهبری پیامبرگونه امام راحل و بعد از ایشان رهبر معظم انقلاب بعنوان ناخدای این کشتی پرتلاطم توانسته ازتمام میدان ها سرافراز بیرون بیاورد وحدت بین مردم ومسئولین بوده است.

فرماندار رابر در جشن پیروزی انقلاب در کارگاه انتقال آب رابربه کرمان (موسسه حرا) ، باتبریک ایام الله دهه فجر گفت: یکی از برکات و نعمتهای بزرگی که خداوند به دست امام خمینی (ره) طراحی کرد امروز نتیجه اش این است که به اقصی نقاط کشور و جهان صادر شده است.

علیجان سلیمانی با اشاره به اینکه کشور ما در میان کشورهای خاورمیانه از امن ترین کشورهاست افزود: امروز به برکت وجود سپاه ، بسیجیان ،ارتش ، سردارر سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی و امثال ایشان پشت آمریکا، داعش و تکفیری ها از بردن نام ایران می لرزد.

وی بیان کرد: تنها عاملی که بعد از انقلاب و بارهبری پیامبرگونه امام راحل و بعد از ایشان رهبر معظم انقلاب بعنوان ناخدای این کشتی پرتلاطم توانسته ازتمام میدان ها سرافراز بیرون بیاورد وحدت بین مردم ومسئولین بوده است.

سلیمانی همچنین از احداث پروژه های بزرگی همچون خط انتقال آب رابر به کرمان توسط متخصصین کشورمان گفت: این نعمت بزرگی است که ما امروز به کشورهای دیگر وابسته نیستیم و باید قدردان این نعمتها باشیم.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب