پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:13:56 - دوشنبه 18 بهمن 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
راه اندازی کمپین “من انقلابی ام” در رابر/تصاویر
در آستانه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران مردم پرشور شهرستان رابربه کمپین “من انقلابی ام” پیوستند.

به گزارش “صبح رابر“؛ مردم  شهرستان رابر همزمان با  سراسر کشور روز ۲۲ بهمن پاسخ تهدیدات آمریکا را با نمایش اقتدار و ایستادگی خود خواهند دادو اینک در آستانه یوم الله۲۲،  به شکرانه این انقلاب و نعمت استقلال ، آزادی منسجم تر و با شکوه تر ازسال های گذشته حضور خود را در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه اعلام میدارند  و بار دیگر همبستگی، یکپارچگی خود را همراه با مردم سایر نقاط میهن اسلامی به نمایش می گذارند.

امروز پس از ۳۸ سال که از گذر آن روزها می گذرد در آن روزگاری که پرده سیاه شب ایران را در تاریکی خویش پنهان ساخته بود فریادی بلند شد و تاریخ را تکان داد. انقلابی شکل گرفت و مردان و زنانی انقلابی پای در راه حق گذاشتند؛ آنها آن روز وظیفه ملی و دینی خود را به خوبی انجام دادند و حاصل جنگ و سختی آنها،تشکیل حکومت انقلاب اسلامی در ایران بود. ، سوال اینجاست” آیا من هم انقلابیم؟ ”

مردم انقلابی و با بصیرت و پرشور شهرستان رابر در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن،با پیوستن به کمپین “من انقلابی ام” اعلام  داشتند که پیرو آرمانهای امام (ره) و شهدا هستند و به عنوان یک ایرانی و انقلابی و مطیع ولایت فقیه برای حفظ ارزشهای اسلامی و وطن خود در مقابل هر ابرقدرت شرق و غرب ایستادگی می کنند.

photo_2017-02-06_11-09-03

بر همین اساس سایت خبری تحلیلی صبح رابر،موجی تحت عنوان “من انقلابی ام” را راه اندازی کرده است ؛ هدف از انجام این کار حفظ ارزش ها و یادآوری روزهای انقلاب برای نسل جوان و نوجوان است.

لازم به ذکر است که گروه خبری“صبح رابر”؛  آمادگی دریافت و انتشار مطالب مخاطبین در زمینه خاطرات، دست نوشته ها، یادداشت ها، تصاویرقدیمی، کلیپ های انقلابی و… را دارد.

منتظر حضور مسئولین استانی و شهرستانی در این موج هستیم، امیدواریم به ندای ما لبیک بگویید

photo_2017-02-06_11-10-53 photo_2017-02-06_11-18-04

انتهای پیام /

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب