پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:20:13 - دوشنبه 18 بهمن 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حرمت مؤمن از حرمت کعبه والاتراست
امام جمعه شهرستان با بیان اینکه حرمت مؤمن از حرمت کعبه بالاتر است گفت: مردم ایران اگر بخواهند در عربستان حج شان را انجام دهند باید با عزت و سربلندی بروند و برگردند؛ نه اینکه در فرودگاه ها، مدینه و مکه حرمت شان شکسته شود. حتی شکستن حرمت یک نفر، مثل این که حرمت تمام مسلمانان جهان شکسته می شود.

حجت الاسلام صادقی امام جمعه شهرستان رابر درگفتگو با خبرنگار“صبح رابر”؛ درباره سفر هیأت ایرانی  پنجم اسفندماه به عربستان گفت: اگر بنا باشد عزت ایرانی شکسته شود همان بهتر که مثل سال گذشته حج  تعطیل باشد .

وی افزود: حرمت مؤمن از حرمت کعبه بالاتر است لذا مردم ایران اگر بخواهند در عربستان حج شان را انجام دهند باید با عزت و سربلندی بروند و برگردند؛ نه اینکه در فرودگاه ها، مدینه و مکه  حرمت شان شکسته شود. حتی شکستن حرمت  یک نفر، مثل این که  حرمت تمام مسلمانان جهان شکسته می شود.

امام جمعه رابربا بیان اینکه پرداخت دیه خانواده فاجعه دیدگان منا و سقوط جرثقیل در مکه و تضمین جان حجاج در برگزاری حج سال آینده کم ترین کاری است که می بایست عربستان انجام دهد بیان کرد: باید کرامت حجاج حفظ شود حال آن که سرکرده های عربستانی هیچ توجهی به حرمت مؤمن ندارند.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب