پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:46:23 - چهارشنبه 4 اسفند 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۹ هزار خانه روستایی شهرستانهای جنوب غرب کرمان نیاز به بازسازی دارد
استاندار کرمان در بازدیدی از مناطق سیل زده شهرستان رابرگفت:۹ هزار خانه روستایی شهرستانهای جنوب غرب کرمان نیاز به بازسازی دارد.

به گزارش “صبح رابر”؛  در اثر بارندگی های شدید در شهرستانهای جنوب غرب استان کرمان  شاهد وقوع سیلاب در برخی مناطق بودیم در حال حاضر عشایر و روستاییان با بیشترین مشکلات ناشی از سیلاب مواجه هستند.

photo_2017-02-22_18-55-43

استاندار کرمان در بازدیدی که به همراه معاون عمرانی استانداری،  فرماندار رابر، نماینده مردم شهرستان های بافت ، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی ، مدیرجمعیت هلال احمر استان، مدیرکل جهاد کشاورزی استان و تعدادی از مسئولین استانی و محلی از مناطق آسیب دیده ازسیل اخیر در شهرستان رابر داشت گفت:حدود ۹ هزار خانه روستایی در شهرستان‌های رابر، بافت و ارزوئیه نیاز به بازسازی دارد.

وی افزود: نعمت بارندگی به استان کرمان نازل شده است در حالی که آسیب‌های ناشی از خشکسالی در ۲۵ سال اخیر در این خطه زیاد بوده است.

photo_2017-02-22_18-55-47

علیرضا رزم‌حسینی مهاجرت روستاییان و لطمه به اقتصاد روستاییان  را از مهمترین آسیب‌های ناشی از خشکسالی در استان کرمان برشمرد و تصریح کرد: خسارت‌هایی بعد از سیل به وجود آمده است و در صورتی که صنعت بیمه در کشور ما قوی بود، دیگر نگرانی برای تامین خسارت‌های مادی وجود نداشت.

وی با اشاره به بارندگی اخیر جنوب استان کرمان و  احیا شدن  دوباره تالاب جازموریان بیان کرد: اگر سدها در استان کرمان ساخته نشده بود، خسارت‌های جبران‌ناپذیری وارد می‌شد.

photo_2017-02-22_18-56-03

استاندار کرمان با بیان اینکه برآورد خسارت های سیل  در  استان کرمان انجام شده گفت:  امیدواریم به زودی اعتبارات لازم برای جبران خسارت‌ها اختصاص یابد.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب