پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:40:07 - سه شنبه 15 فروردین 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سی وپنجمین دوره مسابقات استانی قرآن به میزبانی شهرستان رابر برگزار می شود
مدیر آموزش وپرورش شهرستان رابردر نشست خبری، از برگزاری سی وپنجمین دوره مسابقات استانی قرآن به میزبانی شهرستان رابر، دردو رشته تفسیر وصحیفه سجادیه در روزهای ۱۷ و ۱۹ فروردین ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش “صبح رابر“، مدیر آموزش وپرورش شهرستان رابر در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان رابر،شهری مذهبی است که با عنایت قرآن کریم در سال جدید با نگاه ویژه مدیرکل و سایر همکاران استانی در روزهای ۱۷ و۱۹ فروردین ماه افتخارمیزبانی دانش آموزان قرآنی از۳۲ شهرستان استان کرمان در سی و پنجمین دوره  مسابقات استانی قرآن را خواهیم داشت.

photo_2017-04-04_17-31-46

حسین سلیمانی افزود: در این دوره از مسابقات قریب یک هزاردانش آموزمنتخب قرآنی استان در رده های سنی متوسطه اول ودوم  در قالب ۲ رشته تفسیر و صحیفه سجادیه  به رقابت می پردازند.

وی با بیان اینکه نتایج این مسابقات بصورت استانی اعلام خواهدشد گفت: این مسابقات ۲ روزه  در سالن ورزشی استقلال برگزار خواهد شد و نفرات برتر  به مرحله کشوری راه می یابند.

photo_2017-04-04_17-31-33

سلیمانی با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم در حدوسع وتوان میزبان خوبی برای این دانش آموزان باشیم افزود: برای اینکه میزبان خوبی باشیم؛ تاکنون قریب ۲۰ جلسه از نیروهای خدماتی تا روسای ادارات در این خصوص برگزارشده و از همه ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد تا دانش آموزان با خاطره خوب و سرشار از معنویت به شهرهای خود برگردند.

وی همچنین از برگزاری مراسم استقبال، افتتاحیه و برپایی نمایشگاه گردشگری با اجرای ساز ونواهای محلی و به نمایش گذاشتن آداب ورسوم محلی رابر در حاشیه برگزاری این مسابقات خبرداد.

مدیرآموزش وپرورش رابر در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقش موثر رسانه ها و مطبوعات در برگزاری مراسمات مختلف گفت: مطبوعات رکن چهارم دموکراسی هستند.

photo_2017-04-04_17-31-25

وی افزود: خبرنگاران چشمان تیزبین هرجامعه هستند که باید به دور از هرگونه حواشی وحب وبغضی به پیشرفت جامعه کمک کنند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: فرد رسانه ای باید بگونه ای اطلاع رسانی کند که بازخورد بیرونی و درونی داشته باشد.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب