پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

0:16:43 - شنبه 19 فروردین 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پدر شهید احمدی روشن: این آخرین روزهای عمر دولت شماست/ برخی از وزرا، دزد خانه در تهران باز کردند
خطیب جمعه رابر با بیان پیام پدر شهید هسته ای در پی لغو مراسم شهید هسته ای گفت: ازقول من از مسئولان دانشگاه تشکر کنید و بگویید؛ برای من مسلم است که این دولت نمیخواهد مسائل هسته ای را مجدداً عنوان کند، برای من مسلم است که شما در برابر دشمنان عقب نشینی کرده اید و خواهید کردو این آخرین روزهای عمر خدمتی شما به این ملت است.

به گزارش “صبح رابر“؛ حجت الاسلام  صادقی امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته، ضمن تبریک سال ۱۳۹۶ هجری شمسی  و آرزوی سالی سرشار از موفقیت و عظمت را برای  ایران، نظام و انقلاب؛ سلامتی همراه با نشاط را برای شما خواهران و برادران  از خداوند منان خواستار شد و گفت: در ماه رجب المرجب هستیم؛  ماهی که زیبایی های فراوانی دارد  باید از این ماه به نحو احسن کمال  استفاده را  در معنویات ببریم.

وی بااشاره به ولادت با سعادت حضرت جواد الائمه(علیه السلام) و موالی موحدین  امیرالمومنین علی (علیه السلام) و ایام بیض(۱۳ ،۱۴و ۱۵ ماه رجب) اظهار داشت: به برکت نظام، انقلاب، رهبری و خون شهداء اعتکاف های ما با عظمت و با شکوهتر از سال  قبل و مهمتر از آن، استقبال شایان برادران و خواهران جوان است.

حجت الاسلام صادقی با بیان قسمتی از تاریخ ولادت امیرالمومنین (علیه السلام ) افزود:  افتخار کنید، اگر ما روزی هزار مرتبه سر به سجده بگذاریم و ممنون وار پدران و مادران خود باشید که محبت علی را در  دلمان قرار دادند؛ محبت علی در دل  هر کسی نمی تواند برود، هرکسی نمی تواند علی را  دوست داشته باشد وهر کسی نمی تواند پیرو علی باشد.

وی در ادامه گفت:  علی (علیه السلام)،  ادب  شده  خود  خداست، دراین ماه  عزیز  رجب، به حق  خوبانش که در این ماه متولد شدند از خداوند منان بخواهید؛ محب  آقا علی (علیه السلام ) باشید محبتی  مثل میثم تمار، رشید هجری، کمیل، مالک  اشتر؛  اگر این گونه  بودید حواسمان را بیشتر جمع  کنیم که این محبتی که در دل و وجودمان قرار داده شده، گرد و غبار نگیرد.

وی در بخش دیگر سخنانش بااشاره به روز سه شنبه ۲۲ فروردین ماه مصادف با  ۱۳ رجب، ولادت امیرالمومنین علی (علیه  السلام) و آغاز ایام البیض عنوان کرد: با برنامه ریزیهای انجام  شده مراسم اعتکاف هم در مساجد داخل  شهر  و برخی از روستاها هر نفر  با هزینه ۳۵ هزار تومان انجام  شده، از کسانی که  بضاعت مالی  دارند با کمک های نقدی و جنسی  خود  به ستاد اعتکاف افرادی که بعضاً شاید تحت  پوشش کمیته امداد یا بهزیستی نباشد اما  توان پرداخت همین هزینه  را ندارند بتوانند شرکت نمایند و مراسم  اعتکاف را با عظمت و با شکوه برگزار کنیم .

خطیب جمعه رابر با بیان اینکه  در این  چند سال با کمک همدیگر مملکت  را به جلو بردیم  گفت: دشمن چهار طرف مملکت ما را گرفته اما جرأت نمی کند قدم از  قدم بردارد این به خاطر  دعاهای شماهاست؛ در  ایام اعتکاف دلها  شکسته می  شود دعا برای جوانانمان و  رفع  گرفتاری مؤمن کمک و همیاری  کنید.

 

خطیب  جمعه رابر با اشاره به  فرمایشات مقام معظم رهبری در حرم رضوی بیان کرد:  مقام معظم رهبری فرمودند که مسئله‌ی اساسی و اولویت اول کشور یعنی اقتصاد اشاره کردند و با تأکید بر اینکه هدف دشمن، فشار اقتصادی بر مردم ایران با هدف دلسرد و دلزده کردن آنان از نظام اسلامی است،البته دشمن نادان و بی‌ایمان، چه در داخل و خارج در طول سال‌های طولانی به‌دنبال جدا کردن ملت از نظام اسلامی بوده است اما تاکنون موفق نشده و پس از این نیز موفق نخواهد شد.
حجت الاسلام صادقی در ادامه  گفت: مقام معظم رهبری، وظیفه‌ی همه به‌ویژه مسئولان در قبال این طراحی را بسیار مهم دانستند و در تبیین نقشه‌ی تبلیغاتی دشمن، فرمودند: دشمن در تبلیغات وسیع خود به‌دنبال نسبت دادن کمبودهای معیشتی و اقتصادی به نظام جمهوری اسلامی است تا این‌گونه وانمود کند که نظام اسلامی قادر به حل مشکلات و گره‌گشایی از زندگی مردم نیست.

وی با  بیان  اینکه در ایران بعضی از مسئولین متوجه نمی شودند هیچ؛  آب هم به آسیاب  دشمن می ریزند تصریح کرد: وقتی  پدر ما در ۱۳ آبان  می گوید بعضی از وزار  دزدند  آقایان بهشون بر می خورد و می گویند پدر ما  شلاق خورده زمان طاغوت است، نماینده مردم  ارومیه می گوید:  ما آمده ایم که از اسلام، ولایت و مملکت دفاع  کنیم  و نیامده ایم که از واردات بی  رویه  دفاع  کنیم، .آیا این معنی  دزدی نمی دهد یا سواد ما نم کشیده است .

امام جمعه رابر ادامه داد:  تعدادی از وزرا  توسط پیمانکاران اجناسی وارد کرده‌اند که مشابه تولید داخلی داشته است. روی  چه مبنا و اساسی  است  آقایان  جمع  کنید، اجاره نشینی تمام شد البته بعضی ها چه  عمامه به سر، و کت و شلواری، عمامه ها  را کناربگذارید وکت و شلوارها کراوات هایتان را اماده کنید، آمریکا ی ملعون و جنایت کار آماده پذیرایی از  شماست.

وی با بیان اینکه خیال می کنید که نمی  فهمندبرخی از وزرا،  دزد خانه در تهران باز کردند،  دزد در خود هیأت وزراست افزود : مقام معظم رهبری  می فرمایند: جلوی  واردات را بگیرید، وقتی کانتینرها با یک نامه سگ و شغال وارد شود  اینها کسانی هستند که نصف خانواده هاشون در خارج  و  اروپا منتظر شوهرهای  دزدش ان هستند که آنجا بروند، دارند دزد پرورش می دهد ، مردم در انتخابات مراقب  باشید که به  چه  کسی رأی می دهید.

وی  در ادامه بیان کرد:  اینها به این آرامی ول نمی کنند؛ مثل  بعضی از حیوانات چسپیده اند برای بالا کشیدن  امثال  صندوق ذخیره فرهنگیان!،  مراقب  باشید وقتی در دانشگاه رفسنجان می خواهند برای شهید احمدی روشن مراسم شهید هسته ای برگزار کند آقایان  رؤسای  دانشگاه از پد ر احمدی روشن برای سخنرانی دعوت می کننددرست  دقیقه ۹۰ کنسل می کنند به چه عنوان جلسه شهید هسته ای را  کنسل می کنید ؟ .

حجت الاسلام صادقی  با بیان پیام  پدر شهید هسته ای در پی  لغو مراسم شهید هسته ای  گفت: ازقول من  از مسئولان دانشگاه تشکر کنید و بگویید؛ برای من مسلم است که این دولت نمیخواهد مسائل هسته ای را مجدداً عنوان کند، برای من مسلم است که شما در برابر  دشمنان عقب نشینی کرده اید و خواهید کردو این آخرین روزهای  عمر خدمتی شما به این ملت است، پدر شهید احمدی روشن تأکید کرد: دولت فعلی نمی خواهد صنعت هسته ای به جایی برسد و  اهل این مسائل نیست.

وی با اشاره به  دو هواپیما که اولی، مرجوعی از اسپانیا و  دومی  مرجوعی از کشور  کلمبیا  وارد ایران شد افزود: حدود ۱۲۴ هواپیما در دولت  قبل وارد کردند بدون بوق و کرنا، و سر صدا ؛  سه  هواپیما مرجوعی  وارد کردند ببینید  چه بشکن می زنند.

امام جمعه رابر گفت: جلسه شهدای  هسته ای را تعطیل  می کنیداما پسر نوح ملعون که از فتنه گران است می خواهد وارد شود با دبه و کبکبه  از این  هواپیمای  بدون  سرنشین  رو هوا  می آورند؛ که یک موقع بهش جسارت نکنند،آن وقت  مراسم  شهید را  کنسل  می  کنید زورتان به مراسم شهید رسیده است؟.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند: در طول انقلاب اسلامی، هرگاه مدیریت انقلابی، فعال و پرتحرک داشتیم، کارها پیش رفته است و هرجا مدیریت‌های ضعیف، بی‌حال، ناامید، غیرانقلابی وبی‌تحرک داشتیم، کارها متوقف یا منحرف شده است، بنابراین باید مدیران، افرادی باانگیزه‌تر و کارآمدتر باشند و تلاش بیشتری انجام دهند و بحول‌وقوه‌ی الهی این‌گونه نیز خواهد شد.

حجت الاسلام  صادقی با بیان اینکه ازمسئولان شهرستانی بیش از ۵۰ درصد از این دولت ناراضی اند اما مجبورند مگر جرأت می کنند بگویند ما بدمان می آید بیان کرد:  آنهایی که راست بگوید:یک دفعه غیبشان می کند این مسئولان خوبند، کار نمی کنند چون دزد بالاست، بعد از انتخابات ببینید کدام  وزار  می مانند .

وی ادامه داد: بعد از انتخابات  ببینیدکجا هستند؛  پیش مهاجرانی ملعون، آنها  کاسه لیس ترامپ اند کفش هایشان را با زبان لیس می زنند نه با واکس، همین های که نصف  خانواده هایشان آنجا هستند .

امام جمعه رابر افزود:  مقام معظم رهبری فرمودند:  کشور ازلحاظ نیروی انسانی دارای ۵ میلیون دانشجو، ۱۰ میلیون دانش‌آموخته‌ی دانشگاهی و ۳۳ میلیون نیروی کارِ جوان است که این، یک ثروت عظیم است. کورند نمی بینند!، این ۵۰ روز هم آفتابش غروب کند که خون به  دل این مردم می کنند و ازسر سفره  کمیته امدادی  بر میدارند.

وی گفت: یکصدم جمعیت ایران،۸۰میلیون و ۸ میلیارد نفر، درهمه منابع طبیعی در رتبه  بالاتر از  یک  صدم  درصد  قرار دارد  ببینید مملکت ما؛خاکش، آب و هوا و  چهار فصل بودنش  و همچنین قرارگرفتن ایران در جای از آسمان  که هواپیماها باید ازآن عبور کنند  چرا مردم بایداین وضعیت معیشتی شان  باشند!،  چرا استفاده نمی کند؟.

حجت الاسلام صادقی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری به رتبه‌ی اول ایران در مجموع ذخایر نفت و گاز در دنیا و همچنین رتبه‌ی اول ایران در ذخایر گازی، فرمودند: علت چشم طمع همیشگی قدرت‌های سلطه‌گر و به‌ویژه آمریکا به ایران، این ثروت‌های طبیعی و انسانی است اما آن‌ها قطعاً آرزوی سلطه‌ی مجدد بر ایران را به گور خواهند برد.

انتهای  پیام  /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب