پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

23:31:11 - یکشنبه 27 فروردین 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شهیدی که سی سال پیش فتنه ۸۸ را پیش‌بینی کرد +فیلم
فتنه ۸۸ که با حماسه ۹دی به پایان رسید را شهید حمید دیالمه ۲ روز قبل از شهادت این‌چنین معرفی می‌کند.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ انقلاب اسلامی ایران طی سال‌های گذشته دشمنان زیادی را به خود دیده است. دشمنی‌هایی که گاه عوامل خارجی به صورت مستقیم در آن دست داشتند و یا سعی داشته‌اند با فریب شخصیت‌های داخلی و حمایت مالی و رسانه‌ای ستون‌های همیشه استوار انقلاب را بلرزانند که با هدایت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب و همچنین هوشیاری و ولایتمداری مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره پشتشان خاک‌آلود شده است.
در میان دشمنی‌های بی‌حد و اندازه غرب و آمریکا با آرمان‌های انقلاب و در راس آن فتنه ۸۸ نامی نزدیک‌تر است. فتنه‌ای که در آن رهنمود‌های مقام معظم رهبری و حضور انقلابی و حماسی مردم ایران اسلامی در ۹ دی ۱۳۸۸ مشت محکمی بر دهان آمریکا و سران داخلی آن زده شد.
در همین راستا شهید حمید دیالمه ۲ روز مانده به شهادتش وقتی در مجلس شورای اسلامی برای مخالفت با نشستن میرحسین موسوی در سمت وزارت امور خارجه پشت تریبون رفت و از انحرافات عقیدتی سیاسی وی و همسرش پرده برداشت.
سخنان شهید دیالمه در فتنه ۸۸ در بین کاربران فضای مجازی به صورت گسترده‌ای دست‌به‌دست شد و حال با نزدیک شدن به زمان انتخابات کاربران برای شناخت بهتر گزینه‌ اصلح، روش حمید دیالمه را که از روی سلسله مواضع افراد در‌باره آنان قضاوت می‌کرد را در پیش گرفته‌اند.
در ویدئوی زیر سخنان این شهید بزرگوار در صحن علنی مجلس در سال ۱۳۶۰ را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب