پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:09:40 - شنبه 26 مرداد 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
با حکم رئیس جمهوری نجفی معاون رییس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شد
محمدعلی نجفی باحکم حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر روحانی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شد. به گزار ش”صبح رابر”به نقل از  باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در حکمی محمدعلی نجفی را به عنوان معاون رییس جمهور و رییس‌ سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب کرد. سوابق نجفی نجفی که […]

محمدعلی نجفی باحکم حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر روحانی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شد.
به گزار ش”صبح رابر”به نقل از  باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در حکمی محمدعلی نجفی را به عنوان معاون رییس جمهور و رییس‌ سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب کرد.
سوابق نجفی

نجفی که متولد ۱۳۳۰ در تهران است، ریاست دانشگاه صنعتی اصفهان از سال ۱۳۵۹ به مدت یکسال به عهده داشت. وی توسط دکتر باهنر به عنوان معتمد وی برای تصدی پست وزارت آموزش و پرورش انتخاب و از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت، وی در چندین دوره در دولت‌های دکتر باهنر، میر حسین موسوی و هاشمی رفسنجانی چندین دوره به عنوان وزیر آموزش وپرورش خدمت کرد.

از مهمترنی اقدامات وی در زمان تصدی وزارت آموزش و پرورشش، تغییر نظام آموزشی به ترمی واحدی، افزایش بی‌سابقه حقوق معلمان و ایجاد مدارس نمونه دولتی و غیرانتفاعی می‌باشد. پس از دولت هاشمی با حکم سید محمد خاتمی به ریاست سازمان برنامه و بودجه انتصاب یافت.

او در پاییز ۱۳۸۵ با قرار گرفتن در لیست ائتلاف اصلاح طلبان نامزد شرکت در انتخابات شورای شهر تهران شد و توانست همراه با احمد مسجد جامعی، معصومه ابتکار و هادی ساعی از لیست ائتلاف اصلاح طلبان در جمع ۱۵ نفره شورای شهر تهران قرار بگیرد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب