پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:09:21 - سه شنبه 12 اردیبهشت 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معلمی شهیدی که شبانه مدرسه را ترک و به جبهه رفت
جواد شیخ حسینی معلم و فرزند شهید از معلم شهیدروستای باب گلوئییه یاد کرد و گفت: شهید براتعلی شمس الدینی از معلمان شهید و هم ولایتی مان بود و در حال حاضر مزارمطهر این شهید معلم در روستای باب گلوئیه می باشد. ایشان در مدرسه شبانه روزی جیرفت یا کهنوج تدریس می کردند، به علت مسئولیت معلمی که داشتنداجازه رفتن به جبهه را به او نمی دادند اما او عاشق رفتن به جبهه بود؛ نیمه شب مدرسه را ترک می کند و به جبهه می رود و بعد از مدتی هم به درجه رفیع شهادت نائل می شود.

به گزارش“صبح رابر”؛ امسال نیز روز معلم، سالروز شهادت معلم انقلاب شهید استاد مطهری  با میلاد معلم عبادت و بندگی حضرت سجاد(ع) مصادف شده است و از این رو با یکی از معلمان رابری که فرزند شهید است گفت و گویی داشتیم که در ادامه می خوانید:

جواد شیخ حسینی کارمند اداره آموزش و پرورش شهرستان رابر متولد ۱۳۶۵به خبرنگار ما گفت: ۸ ماهه بودم پدرم عبدالنبی در کربلای  ۵ منطقه شلمچه در تاریخ ۱۳/۱۲/۶۵به درجه رفیع شهادت  نائل آمدند.

۱۵۳۹

وی افزود: از سال۸۹ واردآموزش و پرورش شدم و  به مدت ۴ سال در هنرستان فنی شهید کلانتری شهرستان بافت در رشته الکترونیک تدریس می کردم  و سال ۹۳ از بافت به اداره آموزش و پرورش شهرستان رابر منتقل شدم ، یکسال به عنوان سرپرست بخش هنرستان فنی  طباطبایی مشغول خدمت شدم و در سال بعد هم به عنوان رئیس هنرستان شهید حیدر عسکر پور و نزدیک به یکسال در اداره آموزش و پرورش شهرستان رابر در خدمت همکاران هستیم .

این معلم با ۶ سال سابقه خدمت گفت: شیرین ترین خاطره من  زمانی بود ، ما چون بیشتر با آزمایشگاه سر کار داریم  وقتی که بچه ها کاری که می بایست بعد از توضیحاتی می دادیم بچه ها  مدار را  روی بْرد انجام می دانند و  جواب می گرفتند آن لحظه همیشهشیرین ترین و بهترین خاطره معلمی ام بود

وی در رابطه با تلخ ترین خاطره اش بیان کرد: تلخ ترین خاطره من، مربوط به همکارم به اسم احمد تاج پور که در هنرستان شهید حیدر عسکر پور داشتیم، او بسیار انسانی شریف و مؤمن  بودند که متاسفانه درآذرماه ۹۵ این همکار بزرگوارمان را از دست دادیم .

شیخ حسینی در ادامه با گرامیداشت روز معلم نیز یادی از اولین معلم خود کرد و گفت: سال اول ابتدای مختار جهانشاهی در روستای باب گلوئیه اولین  معلمم بود.

وی همچنین از معلم شهیداین روستای باب گلوئییه یاد کرد و افزود: شهید براتعلی شمس الدینی از معلمان شهید  و هم ولایتی مان بود و در حال حاضر مزارمطهر این شهید معلم  در روستای باب گلوئیه می باشد. ایشان در مدرسه شبانه روزی  جیرفت یا کهنوج تدریس می کردند، به علت مسئولیت معلمی که داشتنداجازه رفتن به جبهه را به او نمی دادند اما او عاشق رفتن به جبهه بود؛ نیمه شب مدرسه  را ترک می کند و به جبهه می رود و بعد از مدتی هم به درجه رفیع شهادت نائل می شود.

این فرزند شهید در پایان با تبریک روز معلم  از کلیه همکاران، اساتید و معلمان گرامی به ویژه از معلم  زبان فارسی دوره راهنمایی اش تشکر کرد و برای دیگر معلمان عزیز آرزوی سر بلند ی و موفقیت کرد.

در ادامه این گفتگو  یاد معلمان شهید این دیار همچون شهید عباس آقاملایی، شهید شهریار خواجه حسنی، شهید بهرام هلیرودی، شهید جمشید شمس الدینی، شهید براتعلی شمس الدینی وشهید عبدالمهدی امیدی (رئیس آموزش و پرورش رابر)را  گرامی میداریم .

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب