پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

23:32:40 - دوشنبه 18 اردیبهشت 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تنها راه پیشرفت کشور، مدیران انقلابی با تفکر جهادی بدون نگاه به غرب است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر گفت: هر کجا مدیران انقلابی و با تفکر جهادی و بدون نگاه به غرب در راس کار بوده اند در آن زمینه ها پیشرفت داشته ایم.

سرگرد امام بخش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر، در گفت و گو با خبرنگار صبح رابر،  ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج سازندگی درخصوص سالروز تاسیس بسیج سازندگی اظهار داشت: بسیج سازندگی در هفدهم اردیبهشت ماه سال ۷۹ به فرمان مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای در زیر مجموعه نیروی مقاومت بسیج سپاه پاسداران ایجاد شدو اهدافی نظیر غنی سازی اوقات فراغت جوانان درعرصه های سازندگی، ایجادفضای مناسب برای فعالیت های گروهی وپویا ، ترویج فرهنگ کاروتلاش بابهره گیری ازروحیه وتفکربسیجی ، افزایش توان فنی وتجربی جوانان وبسیجیان ، بهره برداری ازتوان اقشارومتخصصین بسیجی درسازندگی کشور و کمک به فراهم شدن زمینه اشتغال جوانان توسط معظم له برای این سازمان ترسیم گردید.
وی افزود: در طول مدت هفده سال از عمر این سازمان همواره در کشور آثار و برکات این نهاد را در محرومیت زدایی و کمک رسانی به بخش های مختلف دولتی نظیر بهداشت، کشاورزی، دامپزشکی، سازندگی و … دیده ایم و بر کسی پوشیده نیست.
سرگرد امام بخش در ادامه بیان داشت: بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر نیز همچون سراسر کشور در راستای اهداف این سازمان قدمهای زیادی برداشته است.
وی با بیان گزارش کوتاهی از عملکرد بسیج سازندگی شهرستان رابر در سال ۹۵ گفت: محرومیت زدایی با برگزاری اردوهای هفت روزه که در سال گذشته توسط گروههای جهادی ۲ ساختمان افراد تحت پوشش بهزیستی در رابر با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی توسط بسیجیان در حال تکمیل مراحل ساخت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر از واگذاری ۴۵۰ میلیون تومان وام اقتصاد مقاومتی به متقاضیان دریافت وام اشتغالزایی در راستای کمک به ایجاد اشتغال در زمینه های پرورش دام سبک و سنگین، زنبور عسل، کاشت زعفران، پرورش مرغ بومی، پرورش ماهی، صنایع دستی و خانگی خبر داد.
وی همچنین به اجرای طرح مبارزه با کرم خراط درختان گردو در شهرستان با بکارگیری ۵۰۰ نفر بسیجی و قطع و سوزاندن شاخه های آلوده، برگزاری کلاسهای آموزشی همگام با کشاورز در جهت آموزش روشهای علمی کردن کشاورزی، برگزاری کلاسهای آموزشی مبارزه با کرم خراط برای کشاورزان و اردوهای جهادی دانش آموزان و طرح هجرت دانش آموزی و کمک به بازسازی مدارس اشاره کرد.
این فرمانده ناحیه مقاومت در پایان گفت: کشور ما برای پیشرفت و ارتقا نیاز به کار جهادی و انقلابی دارد و این را جوانان انقلابی ثابت کرده اند. تجربه تاریخی در طول دوران عمر انقلاب اسلامی به ما نشان داده است هر کجا مدیران انقلابی و با تفکر جهادی در راس کار بوده اند در آن زمینه ها پیشرفت داشته ایم وتوانسته ایم رتبه های برتر جهانی را کسب کنیم.
وی افزود: متاسفانه هر کجا مدیران کشور ما دارای تفکر جهادی و انقلابی نبوده اند و چشم آنان به خارج از مرزهای کشور دوخته شده بود در آن زمینه ها پیشرفت نداشته ایم و در جا زده ایم .
سرگرد امام بخش لازمه آبادانی کشور عزیزمان را کار و تلاش و اجرایی کردن فرامین مقام عظمای ولایت در موضوع اقتصاد مقاومتی خواند و گفت: این تنها راه نجات کشور از وضعیت کنونی است و اینکه ما بخواهیم مشکلاتمان را با تعامل با غرب و آمریکا حل کنیم این راهی است که پایانی برای آن متصور نیست و روز به روز بر مشکلات کشور خواهد افزود.
انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب