پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:28:20 - سه شنبه 19 اردیبهشت 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یک عالِم  فاسد شود، عالَم فاسد می شود
امام جمعه بافت در سومین همایش بصیرتی یاوران انقلاب در رابرگفت: یک عالِم فاسد شود، عالَم فاسد می شود. استکبار را بشناسید انتخابی که بر اساس عقل و آگاهانه باشد، اگر تاریخ را ورق بزنیم تمام فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای فرمایشات سید شهداست در بحث دشمن شناسی و بصیرت افزایی آمده است .

به گزارش“صبح رابر”؛ سومین همایش بصیرتی یاوران انقلاب  شب گذشته با حضور جمعی از مسئولان محلی و مردم در  مسجد جامع شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی زاده  امام جمعه شهرستان بافت در این مراسم با گرامیداشت اعیاد شعبانیه گفت: بر اساس آیات قرآن خداوند تبارک تعالی سه موجود و مخلوق داردحیوان، فرشته و انسان ؛ حیوان  بُعدعزیزه،  فرشته بُعدمعنوی که  تک بعدی  است از هر دو غرایز در وجود انسان قرار داد؛در کنار اینها عقل  هم به انسان داد.

وی با بیان اینکه  تمام درجات انسان وابسته به انتخاب بر اساس عقل است افزود: شهدا  افلاکی نبودند افلاکی شند، ما سه نوع انتخاب؛ انتخاب سود جویانه ، انتخاب ذلیلانه و انتخاب آگاهانه داریم.

امام جمعه بافت به انتخاب سود جویانه، مثلطلحه و زبیر که طرف انتخاب می کند سود ببردو انتخاب ذلیلانه از روی ترس به واقعه سقیفه بنی‌ساعده، قیام حر اشاره کرد و گفت: ما در پیکره دولت از نوع انتخاب ذلیلانه کم نداریم این برای جامعه ما درد است.

photo_2017-05-08_11-51-45

وی با بیان اینکه در حالی مسؤولان دولت یازدهم بر اجرای سند ۲۰۳۰ اصرار داشتند، مقام معظم رهبری امروز با گلایه از شورایعالی انقلاب فرهنگی به طور صریح نسبت به اجرای این سند هشدار دادند افزود :  بنداول این سند چشم انداز ۱۰یا۱۵ ساله است در مدارس ابتدایی،  راهنمایی و امثالهم ، آموزش  جنسی عملی انجام می دهند، کتاب رمان  و ایرج میزا  جایگرین کتاب قرآن ، دینی  و اهل بیت (ع) شود چیزی که امروز  غرب و سازمان  ملل برای ما  طراحی کرده اند؛ ذلیلانه است از این نوع انتخابات در اسلام  زیاد است.

حجت الاسلام  مهدی زاده گفت: یک عالِم  فاسد شود، عالَم فاسد می شود. استکبار را  بشناسید انتخاب بر اساس عقل و آگاهانه باشد، اگر تاریخ را ورق بزنیم تمام  فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای فرمایشاتسیدشهداست در بحث دشمن شناسی و بصیرت  افزایی آمده است.

وی انتخاب ذلالت را عامل امروز وضع جامعه  خواند و افزود: به برکت برجام هیچ سفارت ایران در کشورهابی خارجی حساب بانکی ندارد، پول های ما با کیف به سفارت فرستاده می شود، هیچ ارتباط  بانکی  وجود  ندارد الا یکی  یا دو بانک پول های ما را نگاه می دارندو برای  نگه داری هم از ما  پول می گیرند، ذلالت انتخاب را  ببینید.

امام جمعه بافت با بیان اینکه هیلاری کلینتون  اعلام  کرده است ما دنبال  دولتی بودیم نفت  خام را بفروشد و  واردات بفرستیم  افزود: مدیر اجرایی کشور در اندونزلی  نفت فروخته و  روغن  پالم  وارد کرد؛ البته درمورد مضرربودن آن چیزی نغهمیدیم.

وی با اشاره به بدعهدی آمریکا و اینکه آنها به دنبال ذلالت من و شما هستند  این دولت خندیدند و گفتند معامله برد برد است بیان داشت : اگر چه مجدداً متاسفانه  در مناظره ها دروغ و  کذب را بیان می کنند برد و برد  هیچ به ماندادند فقط یک FATF که حاج  قاسم سلیمانی به وسیله خودمان تحریم شد و ۲۰۰ شرکت به  وسیله  همین قراردادتحریم کردند.

حجت الاسلام مهدی زاده  از گرفتن موشک معیوب شده اسپانیا  با عکس یادگاری و بوسیدن آن و فرستادن “مستشار” که  امام راحل ۴هزار مستشار آمریکارا از کشور ایران خارج کرد، حال با دست خودمان بگوییم؛  بفرمایید و پرچم آمریکا هم  به اهتزار در آیدعنوان کرد: فابیوس دهه ۷۰ با ارسال فرآوده های خونی آلوده به ایران از فرانسه چقدر جوانان ایرانی را  گرفتار بیماری ایدز و هپاتیت شدند؛ سال گذشته در ایران برای فابیوس فرش قرمز انداختند و چگونه  لبخند می  زند؛ این  ذلیلانه نیست؟!.

وی در ادامه گفت : آیا  درایران که  ۸۰ میلیون جمعیت دارد، یک آشپز ندارد که ناوگان ریلی ما را ارتیشی ها می خواهند غذایشان راطبخ کنند ؛خاک بر سر چنین تفکری.

امام جمعه بافت به تعطیلی کارخانه ها و ۱۲ میلیون جوان بیکار اشاره کرد و تصریح کرد: بیکاری  فساد می آورد  من قبول دارم ۷۰۰ هزار شغل  برای چینی ها، آلمانی ها ،  اتریشی ها و ۶۴۵۳ تن  مربا از اتریش و دانمارک  وارد ایران شد، با واردات  ۲ میلیون  دوچرخه، بزرگترین  و تنها کارخانه دوچرخه  ایران را تعطیل  کردید ، اینها درد  نیست این تفکر استکبار نیست؟.

وی در ادامه گفت :  چطور می  شود مسئولی که باید به  فکر کار  برای من و شما کند،  فکر کند بیکار، بدبخت، مظلوم و معصومه دختر  فوق  لیسانس واردات  پوشاک چند صد میلیون داشته باشد؛ جهانگیری  چطور برای ۲ جوانان ایرانی که در جده مورد تجاوز  قرار گرفتند و کشته شدند  ککت نمی گزد اگر فرزند خودت بود چکار می کردید؟.

حجت الاسلام مهدی زاده  با بیان اینکه چرا این قدر مقابله به مثل می کنند مگر مقام معظم رهبری نفرمودند؛اگر  ترامپ  برجام را پاره کند ما آن را در آتش می اندازد چرا روحانی دراهواز  حیا را قی  کرد و می گوید منقلی هست و می توانند قطعنامه ها را در آتش بیندازند.

امام جمعه بافت نأکید کرد: اگر صیر مردم  لبریز شود کسانی که جلوی ولایت ایستاده اند چون دستمال کاغذی به زباله دان پرتاب خواهند کرد.

وی ادامه داد: امروز  می بینید در مناظره ها جوابی ندارند چرا با احساسات مردم  بازی می کند، بعضی مسئولین یک  دورکتاب منتهی الامال را مطالعه نکردندکه  اگر مطالعه می کردند جایگاه ولایت را می دانستند.

حجت الاسلام مهدی زاده با بیان اینکه  بیشترین آیات قرآن  در بحث  استکبار ستیزی  و انقلابگری است گفت:  آیات متعددی در مورد عدم  اطلاعت از کافر، افشاگری  کافر و نهی از معاله با کافر، جدال با  کفر(سوره  زمرآیه ۳۱)، نامشروع  بودن  هر گونه  حکومت از  سلطه  کافران با مسلمانان (آل عمران  آیه ۲۸) اشاره کرد.

وی افزود : با واردات امروزه کافران بر ماسلطه  پیدا کردند، از واردات چوب بستنی، سنگ پا،  الاغ، آب پنیر و  پفک و آب معدنی آیا چیزی دیگر هم مانده که وارد نکرده اند در کشوری که پهباد آمریکایی  را سالم به زمین می نشاند، موشک  قاره پیما آمریکا  را اینگونه در دریا می گیرد، آیا نتواسته  سنگ  پا تولید  کند  این چه نوع  رئیس  جمهوری می توانیم داشته باشم.

photo_2017-05-09_04-12-53

امام جمعه بافت بااشاره به آیات  ۱۴۱ تا ۱۴۴ سوره نساء که نامشروع  بودن هر گونه حکومت  سلطه  کافران با مسلمانان، نهی از  محبت  قلبی با  کافران آمده  عنوان داشت:  شهدا  را کنار زدند و  کسی که پول های بیت المال را بالا کشید؛ ذخیره انقلاب شد ، اگر اصلاح  طلب ها  پیروز شود کرم بیت المال شهردار می شود.

وی افزود : محبوس ترین مردم کسی که  عمل  رهبری را قبول ندارد، فرمایش رهبری را نصیحت می دانددر حریم  مقام معظم رهبری عده ای رو فوزه می شوند و به  خاطر آن انتخاب ذلالت  دچاراین مشکلات همچون سفره اقتصادی، بیکاری شده ایم.

امام جمعه بافت با اشاره به روایتی از سید الشهدا درباره نفرت داشتن از کافران و  نهی از معاشرات با  کافران گفت: کسانی که  شیطان برشان سوار شدند فساد را انداختند و حدود  الهی را  رعایت نمی کنند حکومت الهی یا حکومت ظالم و  استبکار.

وی افزود : با  تبعیت و  اطاعت از ولایت می فهمید که به چه  کسی  باید رأی  داد؛ چرا که  گوش رهبری  به دهان امام زمان(ع) است .

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب