پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

6:27:50 - یکشنبه 27 مرداد 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مصلحت کشور و مردم در تعامل و همکاری است
علیرضا منظری توکلی نماینده شهرستانهای رابر، بافت ، ارزوئیه : به گزارش “صبح رابر”علیرضا منظری توکلی نماینده شهرستان های رابر، بافت و ارزوئیه  در گفتگویی درباره رای اعتماد مجلس به وزرای دولت اظهار داشت : برنامه ی مجلس همکاری صمیمانه و تعامل مثبت با آقای دکتر روحانی و وزرای پیشنهادی ایشان است. وی با بیان […]

علیرضا منظری توکلی نماینده شهرستانهای رابر، بافت ، ارزوئیه :

به گزارش “صبح رابر”علیرضا منظری توکلی نماینده شهرستان های رابر، بافت و ارزوئیه  در گفتگویی درباره رای اعتماد مجلس به وزرای دولت اظهار داشت : برنامه ی مجلس همکاری صمیمانه و تعامل مثبت با آقای دکتر روحانی و وزرای پیشنهادی ایشان است.
وی با بیان این که مردم دیگر از  در گیری بین دولت و مجلس خسته شدند ادامه داد: با توجه به اراده ی جدی که  در بین نمایندگان مجلس و هیأت رئیسه مجلس  وجود دارد این تعامل و همکاری از حالا شروع شده و تا پایان دولت ادامه دارد و مجلس نهم همین منش و شیوه را ادامه می دهند، چرا که مصلحت کشور، نظام و مردم در این تعامل است.
منظری توکلی با تاکید بر حق نظارت مجلس اعلام کرد: نمایندگان مجلس حق دارند به وزیر تذکر بدهند و از وزیر سئوال کنند و یا وزیر را استیضاح کنند اما همه آنها در جهت منافع ملی و در جهت حل مشکلات مردم است.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: اگر وزیری مطابق با معیارها و برنامه کار نکرد باید مورد تذکر و سوال قرار بگیرد.
وی با بیان این که در نظارت مجلس باید از در گیری های سیاسی به جد پرهیز شود عنوان داشت: امیدوارم که آن رویه ای که در حقیقت از منویات مقام معظم رهبری برای دولت ها و مجلس ها برداشت شده انشالله نهادینه بشود  و ما بتوانیم  هر روز بهتر از قبل شاهد شکوفایی استعداد هاو حل مشکلات مردم مخصوصا مشکلات مئیشتی و بویژه اشتغال و ازدواج جوانان  باشیم و ما باید دست به دست هم بدهیم و دولت و مجلس و همه قوا برای ارتقای ایران  اسلامی و برای حل مشکلات مردم اقدام کنند.
نماینده مردم رابرو بافت و ارزوئیه گفت: وزرایی که انتخاب شدند قابلیت های لازم را برای انجام وظایف محوله دارند و به همه ی این عزیزان تبریک می گویم و برایشان ازدرگاه  خداوند سلامتی وطول عمر با عزت و شادمانی و موفقیت تقاضا دارم و خودم به شخصه آمادگی هر نوع همکاری را با وزرایی که رای اعتماد گرفتند را دارم.
وی افزود: برای وزرایی که رای اعتماد نگرفته اند آرزوی موفقیت در دیگر مسئولیت ها دارم و ان شا الله بتوانند در دیگر پستها  و مسئولیتهایی که واگذار می شود موفق شوند واگر وزیری از مجلس رای اعتماد نگرفت دلیلی برآن نیست که  در جای دیگری برای مملکت نمی تواند مفید باشد.
آقای علیرضا منظری در پایان تاکید کرد: امیدوارم کابینه جدید از شهرستان های رابر، بافت و ارزوئیه حمایت خاص نمایند و مشکلات این سه شهرستان را به حول و قوه الهی با تدبیر اعضای هیئت دولت و ریاست جمهوری برطرف بشود.

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب