پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:41:20 - جمعه 12 خرداد 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مردم از پشت درهای شیشه ای نظاره گر اعمال مسئولین باشند/با اجرای هرگونه برنامه ای از سند۲۰۳۰در رابر شدیداً برخورد خواهیم کرد
خطیب جمعه رابرگفت:طبق خواسته ریاست جمهوری؛ باید درها به روی مردم باز باشد و مردم از پشت درهای شیشه ای نظاره گر اعمال مسئولین باشند.

به گزارش “صبح رابر“؛ امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی اولین نماز جمعه ماه رمضان ۹۶ شهرستان رابر، با اشاره به روایتی از پیامبراکرم(ص) راجع به فضایل وبرکات ماه مبارک رمضان گفت: ایشان فرمودند ۵چیزبه امت من در ماه مبارک رمضان داده شده که به امت هیچ پیامبری قبل از من داده نشده است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی صادقی افزود: در این روایت آمده خداوند در شب اول ماه رمضان با نظر رحمت به بندگانش می نگرد و به هرکس چنین بنگرد هرگز عذابش نمی کند، بوی ناخوش دهان آنان نزد خداوند متعال از بوی مشک خوشبوتر است ،چون آخرین شب فرارسید همه آنان آمرزیده می شوند، در این ماه خداوند دست و پای شیطان را بسته است و ماه رمضان شباهت هایی دارد به قیامت از جمله روز قیامت نامی به نام یوم الحسره دارد و ما بواسطه رمضان در قیامت می توانیم غبطه دنیا را نخوریم.

photo_2017-06-02_04-29-58

وی با اشاره به برگزاری سنت حسنه گلریزان در رابر همزمان با سراسر استان گفت: افرادی که بصورت غیرعمد گرفتار زندان شدند و خانواده های آبرومندی دارند نیاز مند حمایت شما مردم خیر و نوع دوست هستند که می توانیم در این ایام دست به دست هم دهیم و زمینه آزادی آنان را فراهم کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی افزود: همچنین در ماه مبارک رمضان یتیمان و فقرا را از یاد نبریم و با مراجعه به کمیته امداد و بهزیستی سرپرستی فرزندان ایتام را با حداقل کمک ماهیانه برعهده بگیرید که هم رضای خداوند را به دنبال دارد و هم باقیات الصالحاتی برای خودتان می شود و از همه مهمتر این کودکان خوشحال و سربلند خواهند شد و ناامید نخواهند بود.

وی عنوان کرد: در رابر فقیر و یتیم و خانواده های چند معلولی داریم که نیازمند هزینه درمان و نگهداری هستندکه همت شما مردم را می طلبد.

امام جمعه رابر همچنین با فرارسیدن ۱۴خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب گفت: امام خمینی (ره) امام خوبیها بود که در نزدش فقیر و غنی تفاوتی نداشت و برای اوعدالت، حق و حقیقت مهم بود.

وی در همین راستا از برگزاری مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵خرداد درعصر روز یکشنبه ساعت ۶ در مسجد جامع رابر خبر داد.

حجت الاسلام صادقی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برنامه ها سند ۲۰۳۰گفت: به رئیس آموزش و پرورش رابر و مهدکودک های شهرستان در خصوص اجرای هرکدام از برنامه های ۲۰۳۰در شهرستان رابراعلام می کنم اگر بخواهد در شهرستان رابر برنامه ای تحت این عنوان اجرا شود با همت مردم حزب الله رابر با او شدیداَ برخورد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه این یکی از اسناد ذلیلانه که نزدیک به ۷۰۰برنامه برای ما دارد؛ بماند، اسناد دیگر مثل  قرارداد کرسنت، FATF و امثال اینها و این آخرین قرارداد محرمانه اینها هم نیست بیان کرد:در این سند از سقط جنین به‏ عنوان امر مثبت و سفارشى یاد شده، که کشورها باید مرتب گزارش کار بدهند و همه تحولات نظام خود را با آن‏ها مطرح کنند و همه‏ چیز باید بازرسى شود.

وی افزود: روح شهدا نظاره گر اعمال ماست و این مملکت متعلق به امام زمان (عج) است ما نمی توانیم بنشینیم و شاهد اجرای بحثی به نام سقط جنین باشیم چراکه در این سند سقط جنین امری مثبت شمرده شده و کشورها باید سالانه گزارش کار به یونسکو بدهند.

امام جمعه رابر همچنین با اشاره به انتخابات ۲۹اردیبهشت ماه و مشارکت ۷۳درصدی واجدین شرایط رأی ، به واقع شکوه دیگری از عظمت نظام و مردم شریف ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید گفت: بلوغ سیاسی امت حزب الله بود که با همه ی بی تدبیری و تخلفات و کندی عمل منشیان و عاملان اخذ رأی که نارضایتی های را ایجاد کرد اما به اهالی فتنه ۸۸فهماندند که برای آنان مصالح نظام و انقلاب از کرسی های قدرت ۴ ساله رجهان دارد .

وی تصریح کرد: جای تقدیر و تشکر است از صبر و شکیبایی که بخش قابل توجه ای از مردم نسبت به فرآیند و نتایج انتخابات از خود نشان دهد و با ارجاع اعتراضات به مراجع قانونی از فتنه های احتمالی و سوء استفاده  معاندان و منافقان جلوگیری کردند .

photo_2017-06-02_04-10-20

خطیب جمعه رابرافزود: هر چند تعرض به ارکان نظام و شکستن حریم نهادهای رسمی و قانونی همچون قوه قضائیه ، سپاه، بسیج ، صدا و سیما و برخی نهادهای وابسته به  حاکمیت  ونیز  تحریک احساسات و ترساندن آحاد مردم نسبت به آینده، خلاف مصالح ملی بود و باعث گلایه ورنجش دلسوزان انقلاب و نظام گردید.

صادقی همچنین با اشاره به متن یکی از مجریان انتخابات شهرستان رابر که اگر به رئیسی رای دهید ۴۰سال به عقب برمی گردید گفت: مگرنه اینکه انتخابات آزاد است پس چرا مجری  که مترسکی بیش نیست و کاغذی را به دست او داده اند باید چنین متنی را در جمع مردم حزب الله رابر قرائت کند.

وی همچنین با اشاره به اینکه بیشتر اصلاح طلبان رابر انقلابی و اهل نماز جمعه و جماعات واعمال آنها برگرفته از قران و روایات هست گفت: عده قلیلی آن هم بواسطه سرکردکانشان برخلاف بقیه شهرها که جشن شادمانی برگزار کردن به خیابانهای رابر ریخته و در جلوی خانه انقلابی های رابر و خیابان دفتر امام جمعه جشن های نامتعارفی راه انداختند که ما هم به قانون ارجاع داده ایم.

خطیب جمعه رابر خطاب به کسانیکه در سخنرانی هایشان در کرمان توهین به ۷۰۰هزار رای مردم این استان کردند و گفتندکسانیکه به آیت الله رئیسی رای داده اند لکه سیاهی برای استان هستند گفت: لکه سیاه شما چپاولگران هستید که بیش از ۲۴ سال بر کرمان  حکومت کردید و جز فقر و فلاکت چیزی باقی نگذاشتید،کرمان مظلوم را غارت کرده اید و در انتخابات هزینه میلیاردی کردید، آیا شما بیشتر به لکه سیاه و ننگ شباهت ندارید؟.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی همچنین با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر رابربا بیان اینکه بنده نسبت به تمام  کاندیدها چه اصولگرا ، اصلاحات و مستقل ارادت دارم و هیچ خصومت شخصی و گروهی ندارم بلکه خواهان حق و خواسته مردم هستم گفت: در انتخابات شوراهای شهر رابر دو صندوق بازشماری شده که در صندوق دفتر امام جمعه رابر تخلف فاحشی رخ داده و ماخواهان بازشماری دو صندوق دیگر هستیم و در صورت تخلف در این دوصندوق، باید ۸صندوق دیگر بازشماری شود.

photo_2017-06-02_03-16-56

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند ما در این مملکت  نامحرم نداریم افزود : طبق خواسته ریاست جمهوری؛ باید درها به روی مردم باز باشد و مردم از پشت درهای شیشه ای نظاره گر اعمال مسئولین باشند.

حجت الاسلام صادقی همچنین به فاصله زمانی ۴ الی ۵ دقیقه  اذان  صبح  کرمان  با رابر  اشاره کرد و گفت : بعضی از مساجد اذان کرمان را پخش می کنند و حال آنکه  اذان  شهر کرمان با رابر ۴ الی ۵ دقیقه  تفاوت زمانی دارد ،امروز اذان  کرمان  ۴:۷ دقیقه و  اذان  رابر ۴:۱۱ دقیقه  بود بین اذان  کرمان و  شهر رابر این را دقت داشته باشند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب