پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:00:57 - دوشنبه 15 خرداد 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برپایی بیست هشتمین سالگرد ارتحال امام در رابر و حضور کمرنگ مسئولین!
در آستانه سالروز ارتحال وعروج ملکوتی بزرگ مرد تاریخ ایران حضرت امام خمینی (ره) مراسم ویژه شهرستانی در مسجد جامع رابر با محوریت گرامیداشت یاد امام و شهدای ۱۵ خرداد برگزار شد اما نکته ای که حائز اهمیت بود، حضور کمرنگ مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان در این مراسم بود.

به گزارش “صبح رابر” در آستانه سالروز ارتحال  وعروج ملکوتی بزرگ مرد تاریخ ایران حضرت امام  خمینی (ره) مراسم ویژه شهرستانی در  مسجد جامع رابر با محوریت گرامیداشت یاد امام و  شهدای ۱۵ خرداد برگزار شد اما نکته ای که حائز اهمیت بود، حضور کمرنگ مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان در این مراسم بود.
همه ما  اعم از مردم  و مسئولین مدیون لطف وبرکات حضرت امام (ره) هستیم ولذا همه مردم و مسئولین باید مراسم سالگرد ارتحال را هر سال بهتر و باشکوهتر از گذشته برگزار کنند.

photo_2017-06-04_11-52-29

متاسفانه حضور کمرنگ  مسئولین شهرستان در مراسم سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، نمود بیشتری داشت و عدم حضور این عزیزان کاملاً محسوس بود که  این خود جای ﺗﺄمل دارد.
برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) که مصوبه مسئولین ارشد بود حتی مسئولین به مصوبات خود نیز ارزشی قائل نشدند و در این برنامه معنوی و فرهنگی که به یاد امام خمینی (ره) برگزار شد حضور نیافتند.

photo_2017-06-04_13-22-28

جای تاسف دارد و  چرا نباید مسئولین در این مراسم در بین مردم نباشند و این امری ناپسند در دیدگاه مردم و جامعه  است.

ما جیره خوار امام و انقلاب هستیم ، ارتحال امام (ره) که مخصوص یک نهاد خاص نیست ، همه دستگاههای اجرایی و نهاد های حاکمیتی مسئول هستند در این جلسات و مراسمات مخصوصا ارتحال امام حضور پیدا کنند ، در این زمینه هم  مردم از مسئولین جلوترند ، چرا که شان ما خدمت به مردم است .

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب