پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:50:54 - شنبه 10 تیر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سردرگمی رانندگان از تعطیلی مداوم تنها جایگاه CNGرابر
تعطیلی بیش از ۵هفته ای، تنها جایگاه سوخت «سی ان جی» شهر گردشگری رابر موجب نارضایتی و سرگردانی رانندگان رابر و همچنین مسافران شده است.

به گزارش “صبح رابر”، تعطیلی چندین هفته ای  جایگاه گاز «سی ان جی» رابر موجب نارضایتی رانندگان خودروهای گاز سوز و دو گانه سوز این شهرستان در فصل گرما شده است.

یک رانندگان خودروی گاز سوز به خبرنگار ما گفت: تعطیلی بیش از یکماه  تنها جایگاه «سی ان جی» شهرستان رابر صدای رانندگان را درآورده و به معضلی حل نشدنی تبدیل شده و مشکلاتی برای ما ایجاد کرده است.

وی افزود: برای امرار معاش خانواده ام سراغ ماشین دو گانه سوز رفتم تا بتوانم با ارزانی گاز چرخ زندگی را بچرخانم.

یکی دیگر از راننده خودروی گاز سوز رابری حرف های همکار خود را پی می گیرد و با گلایه از عملکرد متولیان گفت: متاسفانه در شهرستان گردشگری رابر به رغم حجم زیاد خودروهای عبوری هر از چند گاهی گاز جایگاه قطع و خدمات رسانی به رانندگان متوقف می شود.

وی بیان کرد: تعطیلی جایگاه سوخت گاز علاوه بر ایجاد مشکلات فراوان برای رانندگان رابری، رانندگان خودروهای عبوری گاز سوز در این شهرستان را سرگردان می کند و مشخص نیست این مشکلات تا کی ادامه دارد.

با توجه به پیگیری مسئولین مربوطه قرار بوده تا قبل از تعطیلات اخیر این جایگاه سوخت راه اندازی شود که متاسفانه هنوز این امر محقق نشده  است.

عسکرپور فرد مطلع در اینرابطهگفت: جایگاه  CNG هنوزتحویل شهرداری نشده و همه کارهای جایگاه سوخت مربوط به شرکت حسا وشرکت گاز استان است.

وی افزود: باتوجه به اینکه کمپرسور جایگاه خراب شده و شرکت نصب وراه اندازی اولیه جایگاه در اصفهان میباشد متاسفانه کمپرسورجایگاه  دررابر درست نشده بارگیری وبه اصفهان جهت تعمیرات برده شدو قول مساعد دادند که قبل از تعطیلات آن را  نصب کنند .

عسکرپوربا بیان اینکه شهرداری حق هیچ گونه اقدامی درخصوص تعمیرات خصوصا قسمتهای مهم جایگاه راندارد گفت: شهرداری هراقدامی که بخواهد انجام دهد باید  ازطریق شرکت گاز استان وشرکت مربوطه، تحت نظر سرویس کاران آنها باشد.

شهردار رابر در رابطه با علت تعطیلی این حایگاه سوخت گفت: قطعه خراب شده جایگاه را از شرکت گارانتی در اصفهان سفارش دادیم و به محض رفع نقص، مشکل قطعی گاز «سی ان جی» رابر حل می شود.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب