پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:48:37 - دوشنبه 12 تیر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
روح آتش به اختیار همان امر به معروف و نهی از منکر زبانی است/با تفسیر صریح رهبری جایی برای تحریف فرمان آتش به اختیار نیست
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مقام معظم رهبری آتش به اختیار را کار تمیز فرهنگی می دانند و روح آتش به اختیار درواقع همان امر به معروف و نهی از منکر زبانی است؛ با این تفسیر صریح مقام معظم رهبری، جایی برای تحریف این فرمایش نیست.

به گزارش“صبح رابر”، آیت الله سید احمد خاتمی در گفتگو با ناب نیوز با اشاره به تعبیرآتش به اختیار مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در خصوص مسائل فرهنگی گفت: تعبیر آتش به اختیار همان است که در وصیت نامه امام آمده است که اگر مسئولین به وظیفه خود عمل نکردند مردم به تکلیف خود عمل کنند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: مقام معظم رهبری آتش به اختیار را کار تمیز فرهنگی می دانند و روح آتش به اختیار درواقع همان امر به معروف و نهی از منکر زبانی است که البته اگر به عمل برسد، نیاز به حکم حاکم دارد.

آیت الله خاتمی بااشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خطبه های عید سعید فطر خاطرنشان کرد: با این تفسیر صریح مقام معظم رهبری، جایی برای تحریف این فرمایش نیست و عده ای نمی توانند از آن هرج و مرج یا بی قانونی برداشت کنند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب