پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:55:51 - جمعه 16 تیر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
چادر نماد اسلام /تفنگ ماسینه منافقین،داعشی‌های دیروز و داعشی‌های امروز را نشانه می‌گیرد
امام جمعه موقت رابر گفت: متاسفیم که هم آمریکا و هم خودی ها به سپاه حمله می کند، تفنگ سپاه سینه منافقین، یعنی داعشی‌های دیروز و داعشی‌های امروز را نشانه می‌گیرد و موشک سپاه هم ‎جزء ارکان دفاعی نظام بوده و ماهیت بازدارندگی دارد.

به گزارش “صبح رابر”،حجت الاسلام محمدی امام جمعه موقت شهرستان شهرستان رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی  اظهار  داشت: تقوا سرآمد انسان هاست، حضرت امیرالمومنین(ع) مجسمه تقوا بودند، علما تقوا را در رأس امور معرفی می کنند چه دشمن داخلی و خارجی به دنبال گرفتن تقوا از ما هستند .

وی با بیان اینکه توبه، جارو گناهان ما تا زمانی که در دنیا زندگی میکنیم؛ است افزود: تکبر اولین صفت رذیله  ابلیس که باید از خودمان این صفت رذیله را دور کنیم وکسی با تقوا باشد تکبر ندارد.

امام جمعه موقت شهرستان رابر گفت: کسی که ایمانش محکم باشد از اعتقادات و ارزش های اسلامی؛ به خوبی مواظبت می کند و هرگز دچار این صفت رذیله نخواهندشد

حجت الاسلام محمدی با اشاره به وقایع هفته به روز جمعه ۱۶تیرماه مصادف با ۱۲شوال ،آغاز هفته فرهنگ مالیاتی و  روز یکشنبه  ۱۸ تیرماه  برابر با ۱۴شوال که مصادف با سالروز کشف توطئه کودتای آمریکایی در پایگاه هوایی شهید نوژه سال ۱۳۵۹ گفت: نصرت الهی، مقاومت دولت و همراهی ملت در این واقعه سبب نافرجام ماندن  کودتا شد، بارها دشمنان خارجی و از داخل منافقین خواستند این نظام را ساقط کنند اما  کور خواندند؛ به برکت انقلاب، روح امام و خون شهدا هرگز نخواهند توانست حتی یک وجب از خاک این سرزمین را تصرف کنند.

وی همچنین به روز یکشنبه ۱۸ تیر ماه به عنوان روز ادبیات کودکان و  نوجوانان و روز دوشنبه ۱۹مصادف ۱۵ شوال شهادت جانسوز حضرت حمزه سید الشهدا اشاره کرد.

امام جمعه موقت شهرستان رابر با اشاره به روز چهارشنبه ۲۱تیرماه مصادف ۱۷شوال واقعه بزرگ تاریخی غروه خندق جنگ احزاب که به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زور خانه ای نامگذاری شده، ضمن تبریک این روز به همه پهلوانان و جوانمردان گفت: ورزشکار روز  ۱۷ شوال را فراموش نکنند و  حضرت امیرالمومنین(علیه السلام )را سرلوحه خود و سرمشقی برای زندگی پهلوی باشید و بتوانیم زندگی علی گونه ای داشته باشیم.

وی همچنین بااشاره به روز ۲۱ تیرماه، سرکوب خونین قیام مردم علیه کشف حجاب در مسجد گوهر شاد افزود: مردم حاضر شدند خونشان ریخته شود، پسر، برادر و همسرش  کشته شود اما چادر از سرش برداشته نشوداما دشمن با جنگ  نرم چقدر تفکر  دختران و  مادران ما را تغییر دادند.

حجت الاسلام محمدی با تأکید بر اهمیت حجاب و عفاف که در تقویم روز  چهارشنبه ۲۱ تیر ماه را به این روز نامگذاری کردندضمن عرض تبریک به خواهران و مادرانی  که سعی کردند این  چادر که  نماد اسلام هست را  حفظ کنند گفت: از خداوند منان  می خواهم توفقات بیشتر دراین زمینه به خواهران عزیز عنایت کند و حضرت فاطمه(سلام الله علیها)، حضرت زینب کبری (سلام الله علیها)وحضرت معصومه (سلام الله علیها)همیشه حامی خواهران  باشند و در آخرت از شفاعت این بانوان بزرگ اسلام بهره مند خواهند شد.

وی با اشاره به سخنان امام راحل در کتاب  صحیفه امام جلد پنجم که می فرمایند:حجاب به معناى متداول میان ما، که اسمش حجاب اسلامى است، با آزادى مخالفتى ندارد؛ اسلام با آنچه خلاف عفت است مخالفت داردافزود: اسلام نمی‌خواهد که زن به عنوان یک شی ء و یک عروسک در دست باشد. اسلام می‌خواهد شخصیت زن را حفظ کند و از او انسانی جدی و کارآمد بسازد. ما هرگز اجازه نمی‌دهیم تا زنان فقط شیئی برای مردان و آلت هوسرانی باشند.

حجت الاسلام محمدی در ادامه با بیان اینکه بد حجابها  سلب آزادی کردندگفت:امام فرمودند: ما با ترقی زنان مخالف نیستیم، با این فحشا مخالفیم، با این کارهای غلط مخالفیم.این آزادی غربی است که هر کس هر کاری دلش می خواهد بکند ولو اینکه فحشا و  کارهای ناشایسته باشد این خلاف آزادی است! ؛ این یک آزادی وارداتی که از  غرب آمده است و آزادی استعماری است.

وی با اشاره به توصیه امام به رئیس جمهور، مجلس و  قوه  قضائیه یادآورشد: امام فرمودند: اکنون وصیت من به مجلس شورای اسلامی در حال و آینده و رئیس جمهورو روسای جمهور مابعد و به شورای نگهبان و شورای قضایی و دولت در هرزمان ، آن است که نگذارند این دستگاههای خبری و مطبوعات و مجله ها ازاسلام و مصالح کشور منحرف شوند. و باید همه بدانیم که آزادی به شکل غربی آن ، که موجب تباهی جوانان و دختران و پسران می شود، از نظر اسلام و عقل محکوم است .

وی با تأکید بر اینکه طبق  قانون اساسی آزادی مخرب را باید جلوگیری شود گفت: در مورد ارزش هایمان  بیشتر  تفکر کنیم و بدانیم  همانگونه که سرخی خون شهید دشمن را می ترساند، سیاهی  چادر دخترانمان هم دشمن را  می ترساند و کمتر از آن نیست.

امام جمعه موقت شهرستان رابر، روز پنج شنبه  ۲۲ تیرماه  سالروز آغاز  جنگ ۳۳ روزه مقاومت لبنان بارژیم متجاوز صهیونیستی را روز به یادماندنی خواندو بیان داشت: در ۳۳ روز یک عده کمی به عنوان حزب الله  لبنان، نماد اسلام  مقابله با جهاد کفر کردند و  آنچنان سیلی به  استکبار جهانی زد که فهمیدند به این  راحتی نیست مسلمانان  قبل از تفنگ  ایمان دارند و حزب الله  لبنان با  ایمان درون سینه های مردان مؤمن جلوی استکبار  ایستاده است.

وی با اشاره به اقتدار نظامی سپاه گفت:کسی جسارتی به ملت ایران کند تفنگ که هیچ با موشک خانه اش را ویران خواهیم کرد .

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه برخی در داخل که در جایگاه  تصمیم گیری قرار دارند به  جای بیان مواضع  روشن علیه نیروهای دفاعی کشور سخنانشان به جای اینکه موجب عقب نشینی دشمن شود وحدت و اتحاد نیرو های داخلی را از آنها می گیردافزود: باتوجه به اوضاع منطقه نیاز بر این بود که از نیروهای مسلح ما حمایت شود نه اینکه زخم  زبان بزنید این خیلی بد است.

وی با بیان اینکه سپاه قبل از افتخار به تفنگ به روحیه معنویت و ایمان پاسدارانش افتخار می کندودر ادامه گفت:متاسفیم  که هم  آمریکا و هم  خودیها به سپاه  حمله می کند،تفنگ سپاه سینه منافقین، یعنی داعشی‌های دیروز و داعشی‌های امروز را نشانه می‌گیرد و موشک سپاه هم جزء ارکان دفاعی نظام بوده و ماهیت بازدارندگی دارد.

امام جمعه موقت شهرستان رابردر بخش دیگر سخنانش با بیان راهکارهای ساده کاهش هزینه های  مصرفی از مردم خواست تا در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند و تا حد امکان از لوازم پر مصرف برقی به طورهمزمان در ساعات اوج  مصرف خودداری نمایند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب