پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:30:58 - جمعه 6 مرداد 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تجمع نمازگزاران رابری در اعتراض به جنایات علیه مسلمانان فلسطین و میانمار
نمازگزاران شرکت کننده در آئین نماز جمعه رابر با برگزاری تجمع اعتراض آمیز جنایات اخیر علیه مسلمانان در فلسطین اشغالی و میانمار را محکوم کردند.

به گزارش “صبح رابر” در این راهپیمایی نمازگزاران رابری  با سردادن شعارهایی همچون « مرگ براسراییل»، « دفاع از فلسطین باعث عزت ما است»، «کلنا فداک یا اسلام»، « نسل کشی مردم میانمار، توطئه آمریکا است»،« مرگ بر صهیونیست، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آمریکا، مرگ برآل سعود خائن»، « ملت ایران ملت خدایی و بیزار از تفرقه و جدایی است، ضمن فریاد خشم خود بر استکبار جهانی خواستار وحدت مسلمانان در مقابل استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا شدند.

photo_2017-08-01_11-08-51

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

۱ – رژیم صهیونیستی از انتفاضه فلسطین و مقاومت مردم این کشور در برابر این رژیم جعلی هراسان است. اسرائیل تلاش دارد تا بر مسجد الاقصی و سپس سراسر فلسطین تسلط پیدا کند و در این راه از هیچ نیرنگ و جنایتی فروگذار نکرده است اما باید استکبار و سران نادان اسرائیل بدانند که جریان انتفاضه مردم فلسطین تا پیروزی نهایی ادامه پیدا خواهد کرد و وعده الهی در قرآن کریم محقق خواهد شد که اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود.

۲- مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان محسوب شده و تعرض به این مکان مقدس، توهین به ارزشهای اسلامی است و بدون تردید مسلمانان و آزادیخواهان جهان نسبت به هتک حرمت های اخیر رژیم اشغالگر قدی بی تفاوت نبوده و خواستار برخورد شدید و جدی با جنایات رژیم غاصب صهیونیستی هستند.

۳- کشتار بیرحمانه و دردناک مسلمانان میانمار در سایه سکوت مجامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر، تاسف بار و ناراحت کننده است، قتل عام هزاران زن و مرد و کودک مسلمان میانمار با هیچ یک از اصول انسانی سازگار نیست و کشتار مسلمانان در نقاط مختلف جهان، توخالی بودن ادعاهای مدعیان حقوق بشر را به نمایش گذاشته است، ما ضمن محکوم کردن قتل عام مسلمانان میانمار، خواستار توقف کشتارها و برخورد با عوامل این جنایات هولناک هستیم.

۴- سکوت مجامع بین المللی و سازمان های جهانی که ادعای دفاع از حقوق بشر و اصول انسانی را دارند، برغم و اندوه مسلمانان در کشتار مردم بی دفاع میانمار و فلسطین افزوده است، این سکوت مرگبار باردیگر وابستگی این نهادها را به قدرت های مستکبرجهانی به نمایش گذاشت و امروز باید تمام آزادیخواهان جهان و امت اسلامی، ندای مظلومیت مسلمانان را فریاد بزنند.

۵ – ازدستگاه دیپلماسی و وزارت امورخارجه انتظار می رود که ضمن انعکاس مراتب اعتراض ملت ایران نسبت به جنایات مستکبران درمورد کشتار بیرحمانه مسلمانان در نقاط مختلف جهان ازجمله میانمار موضع جدی و قاطع گرفته و با اتخاذ ت تدابیر لازم، از حق مسلمانان میانمار دفاع کند.

۶- امروز گروه های تکفیری و جریان وهابی با پرچمداری رژیم آل سعود به دنبال تفرقه افکنی در میان مسلمانان بوده و با حمایت آمریکا و اسرائیل از هیچ جنایتی نسبت به ملت های آزادی خواه و مسلمان دریغ نکرده است اما خون کودکان، زنان و مردان مظلوم به زودی دامن تروریست های تکفیری و رژیم آل سعود را خواهد گرفت و آنان به زباله دان تاریخ افکنده خواهند شد.

۷- تحریم های جدید آمریکا برضد جمهوری اسلامی ایران بار دگر ماهیت پلید ایالات متحده آمریکا را به معرض نمایش گذاشت و نشان داد که تنها راه مقابله با دشمن، تکیه بر توانمندی و ظرفیت های داخلی است. از مسئولان کشور انتظار می رود تا ضمن موضع گیری و اقدام قاطع و سریع در قبال تحریم های جدید آمریکا، راه حل مشکلات کشور را در داخل و با اجرا کردن منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست های اقتصادی مقاومتی جستجو کنند.

photo_2017-08-01_11-08-56 photo_2017-08-01_11-08-47 photo_2017-08-01_11-09-01

انتهای پیام/

 

  1. ناشناس   مرداد ۱۱, ۱۳۹۶  

    سه تا از عکس ها تکراری هستند

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب