پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:54:33 - جمعه 17 شهریور 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فراموشی پیام غدیر عامل نسل کشی مسلمانان میانماراست
امام جمعه بافت با بیان اینکه اسرائیل در کشتار میانمار نقش بسزایی دارد گفت:فراموشی غدیراست که ما در جهان، جنایت هاو کشتار مسلمین را می بینیم چرا که دشمنان و استکبار جهانی می دانند اگر مسلمانان متحد شود، به طور قطع یقین دودمان استکبار جهانی به هم خواهد ریخت.

مهدی زاده در گفت و گو با خبرنگار” صبح رابر” در مورد کشتار میانمار توسط بودایی ها منطقه گفت: اذعان  یکی از سران های اسرائیلی که با سلاحهای کشتار جمعی توسط بودایی های منطقه این جنایت ها را انجام می دهند.

امام جمعه بافت فراموشی پیام غدیر را عامل کشتار مسلمانان و این جنایت ها  خواند و گفت:  فراموشی غدیر است که ما در جهان  جنایت هاو کشتار مسلمین را می بینیم چرا که دشمنان و  استکبار جهانی می دانند اگر  مسلمانان متحد شود  به طور قطع یقین  دودمان استکبار جهانی به هم خواهد ریخت.

وی با بیان اینکه دشمن به  دنبال هر ترفندی که  اسلام و مسلمین  جهان را  منقرض کندخاطر نشان کرد : به هرترفندی دشمن، داعش را  در سوریه و عراق، آل  سعود را در یمن  و بحرین و  بودایی ها را در میانمار؛ این جنایات که از باب « و مکروا و مکرالله  والله  خیر الماکرین»خنثی خواهد شد.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب