پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:46:43 - شنبه 22 مهر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
موکب شهدای شهرستان رابر در کربلای معلی برپا می شود
مسئول ستاد اربعین شهرستان رابرگفت: امسال همزمان با اربعین حسینی، موکب شهدای شهرستان رابر برای نخستین باردر شهر کربلا به زائرین اباعبدالله (ع) خدمات رسانی می کند.

به گزارش “صبح رابر”؛ مسئول ستاد اربعین گفت: به یاری آقا امام حسین (علیه السلام)امسال همزمان با اربعین حسینی، موکب شهدای  شهرستان رابربرای نخستین در شهر کربلا به زائرین اباعبدالله (ع) خدمات رسانی می کند.

میرسیدی تصریح کرد: شهرستان رابر صبحانه و ناهار مجموعاً بیش از ۲هزار زائر در روز  و اسکان ۵۰۰زائر خانم را این موکب شهدای شهرستان رابر تأمین می کند.

مسئول ستاد اربعین شهرستان با بیان اینکه، بیست روز قبل از اربعین به  شهر کربلا اعزام می شوندیادآورشد: این موکب به مدت پانزده روز بر قرار است.

وی  افزود: برای پذیرایی از زئران حسینی در موکب شهدای شهرستان  ، ۱۲۰ خادم از شهرستان رابر به کربلا اعزام می شوند که ۴۰نفر خانم و ۸۰نفر آقا در سه شیفت آشپزخانه این موکب را اداره می کنند.

میرسیدی، در پایان با بیان اینکه برای پذیرایی هر چه بهتر از زائران حسینی هر چند کمک های خوبی شده اما نیازمند کمک های مردم و خیرین شهرستان هستیم، گفت: مردم خیر شهرستان می توانند کمک های غیرنقدی  و نقدی خود را به دفترامام جمعه شهرستان  تحویل دهند و یا با شمارهای ۰۹۱۳۵۰۷۳۱۷۳ .  ۰۹۱۳۲۴۵۹۰۶۴ تماس حاصل نمائید ووجوهات نقدی خود را به شماره حساب مشترک ستاد اربعین در بانک تجارت واریز نمایند.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب