پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:01:58 - چهارشنبه 26 مهر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۷۶دانش آموز رابری عازم کربلای ایران شدند/ تصاویر
فرمانده ناحیه مقاومت رابر گفت: ۷۶نفراز دانش آموزان دبیرستان های پسرانه این شهرستان در قالب کاروان راهیان نور با دو دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش “صبج رابر”، فرمانده ناحیه مقاومت رابر  در جمع خبرنگاران گفت: این کاروان  زیارتی کربلای ایران،برای انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان اعزام شد و شرکت کنندگان در مدت پنج  روز از مناطق عملیاتی شلمچه، اروند کنار و هویزه بازدید خواهند کرد.
وی راهیان نور را پیوند دهنده تفکر نسل های اول و دوم انقلاب با نسل های سوم و چهارم دانست و افزود: نهادینه شدن فرهنگ ایثار و مقاومت در بین جوانان ضروری است و کاروان های راهیان نور، سنتی ستودنی و حرکتی با برکت است.

امام بخش هدف از برگزارری اردوهای راهیان نور را  پیوند نسل جوان و دانش آموزان با شهدا ، رزمندگان و تقویت روحیه ایثار و شجاعت برشمرد و گفت: رشادتهای فراوان در طول هشت سال دفاع مقدس در دفاع از مرزهاکشور،که با حداقل امکانات برای کشور افتخارآفرینی کردند.

وی این دانش آموزان را سفیران شهرستان رابر خواند و گفت:در هشت سال دفاع مقدس وجب به وجب این سرزمین ها با آغشته شدن خون بیش از ۲۰۰هزار انسان پاک بیمه شده ، خاک مقدسی که شاهد صحنه هایی از مردانگی و رشادت ۳۵۰ شهید این شهرستان بوده است.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب