پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:49:20 - پنجشنبه 7 شهریور 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
انتقاد شدید هاشمی رفسنجانی از اقدام نظامی علیه سوریه
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: حمله به سوریه به بهانه بمباران شیمیایی توجیه سیاسی و انسانی ندارد. به گزارش”صبح رابر” به نقل از  شبکه اطلاع رسانی دانا، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با ابراز نگرانی از آینده مردم سوریه که در تهدید حملات داخلی و خارجی قرار دارند، گفت: انتظار از عقلای جهانی و حاکمان کشورهای […]

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: حمله به سوریه به بهانه بمباران شیمیایی توجیه سیاسی و انسانی ندارد.

به گزارش”صبح رابر” به نقل از  شبکه اطلاع رسانی دانا، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با ابراز نگرانی از آینده مردم سوریه که در تهدید حملات داخلی و خارجی قرار دارند، گفت: انتظار از عقلای جهانی و حاکمان کشورهای قدرتمند این است که گره‌ای را که با دست در مذاکرات باز می‌شود، به جنگ و دندان نکشانند.

وی که عصر دیروز در دیدار اعضای مؤسسه خیریه زنجیره امید سخن می‌گفت، افزود: هم بمباران شیمیایی و هم بهانه آن برای به زحمت انداختن مردم سوریه، هیچ توجیه سیاسی و انسانی ندارد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنانش فعالیت‌های مؤسسات خیریه مخصوصاً مؤسساتی را که برای سلامتی انسان‌ها تلاش می‌کنند، ارزشمند خواند.

هاشمی رفسنجانی گفت: گرفتاری‌های دنیا زیاد است و یکی از آنها مشکلات کودکان نیازمند در بخش‌های غذا و درمان است که به خاطر بعضی از مخمصه‌ها، مانند سیل‌ها، زلزله‌ها و جنگ‌های داخلی و منطقه رو به افزایش است.

وی ابراز امیدواری کرد که مؤسسه زنجیره امید در دولت تدبیر و امید و با همکاری پزشکان متخصص ایرانی در سراسر جهان، مانند مراکز پیشرفته دنیا برای درمان کودکان در بیماری‌های قلبی، ارتوپدی و ترمیمی موفق باشد.

در آغاز این دیدار، مریم مرعشی و دکتر مسعود مرعشیان (مدیرعامل و قائم مقام مؤسسه خیریه زنجیره امید)، دکتر ربانی (رئیس مرکز طب کودکان)، دکتر هاشمی (رئیس سازمان بهزیستی کشور)، دکتر مزدا (پرفسور ارتوپدی)، دکتر امیر حسنخانی (چشم پزشک) و دکتر حمید میرزاده، گزارشی از اوضاع کودکانی که نیازمند کمک‌های خیریه برای درمان بیماری‌ها می‌باشند، ارائه دادند.

بر چسب ها: ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب