پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:02:57 - یکشنبه 7 آبان 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رزمایش پدافند غیر عامل با رمز مقدس یا حسین (علیه السلام) در رابر برگزار شد
رزمایش پدافند غیرعامل بااعلام رمز “یا حسین (علیه السلام)” پیش از ظهر امروز به صورت نمادین در مدرسه علامه طباطبایی رابربا مشارکت دستگاهای مدیریت بحران شهرستان با موفقیت برگزار شد و این مجموعه‌ها توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش “صبح رابر”؛فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر  با رمز ” یاحسین(ع) ” فرمان آغاز رزمایش پدافند غیرعامل دراین مدرسه را صادر نمود.

حجت الاسلام صادقی امام جمعه شهرستان رابر در حاشیه این رزمایش، هدف از برگزاری مانور پدافند غیر عامل را آگاهی و اقدامات پیشگیری در مواجهه با تهدیدات فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و حوادث احتمالی برشمرد و گفت: از آنجا که در این شهرستان احتمال بارندگی زیاد است، از ساخت منازل در حاشیه رودخانه ها و قراردادن احشام و دام ها در پایین تر از سطح زمین خودداری کنید.

وی آمادگی در دانش آموزان برای مقابله با خطرات احتمالی در مواقع بحرانی از اهداف عمده این رزمایش دانست و افزود:  شما جوانان آینده سازان این مملکت هستید  باید از امروز برای آینده خود تصمیم بگیرید و این را فراموش نکنید دشمن به دنبال سوء استفاده است.

از جمله برنامه های این رزمایش می توان به حمله فرضی،خارج کردن اسناد مهم اداری، اطفای حریق، تامین برق اضطراری، پناهگیری، دستگیری سارقان، امداد و کمک های اولیه و انتقال مصدوم اشاره کرد.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب