پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

6:07:02 - شنبه 9 شهریور 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه موقت کرمان/حفظ اسرائیل هدف آمریکا از حمله به سوریه است
امام جمعه موقت کرمان دلیل حمله آمریکا به سوریه را حفظ اسرائیل و به خطر افتادن موقعیت صهیونیست‌ها در منطقه دانست. حجت الاسلام مهدی عرب پور در آیین نماز جمعه این هفته کرمان با اشاره به روز مبارزه با تروریست ایران را یکی از قربانیان تروریست دانست و افزود: ایران اسلامی ۱۷ هزار شهید ترور […]

امام جمعه موقت کرمان دلیل حمله آمریکا به سوریه را حفظ اسرائیل و به خطر افتادن موقعیت صهیونیست‌ها در منطقه دانست.

حجت الاسلام مهدی عرب پور در آیین نماز جمعه این هفته کرمان با اشاره به روز مبارزه با تروریست ایران را یکی از قربانیان تروریست دانست و افزود: ایران اسلامی ۱۷ هزار شهید ترور دارد و برای مبارزه در این خصوص از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.

حجت الاسلام عرب پور تروریست ها را دست پروده استکبار دانست و گفت: امروز استکبار جهانی به بهانه مبارزه با تروریست به جان مسلمان بی گناه و بی دفاع افتاده است.

وی با بیان اینکه اکنون گروه هایی که از طرف استکبار اجیر شده اند با عقاید تند و بی اساس در منطقه با بیرحمی و قساوت به مرد، زن و کودک رحم نکرده و جنایت می کنند، گفت: استکبار جهانی به بهانه مبارزه با تروریست به افغانستان و عراق حمله و این کشورها را اشغال کرد.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به انقلاب های تونس، مصر و لیبی گفت: آمریکا و استکبار جهانی با مشاهده این انقلاب ها از ناامن شدن منطقه برای اسرائیل دچار هراس و لذا با نقشه از پیش طراحی شده وارد سوریه شدند.

حجت الاسلام عرب پور ضمن محکوم کردن حمله به سوریه یادآور شد: حفظ اسرائیل مهم ترین دلیل آمریکا و همراهانش برای حمله به سوریه است.

امام جمعه کرمان گفت: چنانچه آمریکا به سوریه حمله کند آتشی در منطقه افروخته خواهد شد که دیگر نخواهند توانست به دست خود این آتش را خاموش کند و این آتش کل منطقه را درگیر خواهد کرد.

وی متضرر اصلی جنگ عیله سوریه را اسرائیل دانست و افزود: استفاده از سلاح های شیمایی تنها بهانه ای شده که آمریکا به سوریه حمله کرده و مردم بی دفاع را به خاک و خون بکشاند اما مردم سوریه از حق خود دفاع خواهند کرد و به بیگانگان اجازه دخالت نمی دهند.

حجت الاسلام عرب پور با اشاره به کمک های عربستان به تروریست های سوریه گفت: این اقدام آنها هیچ چیز جز تخریب امکان مذهبی و مقدس و کشتار مسلمانان بی ذفاع را در پی نداشت.

امام جمعه موقت کرمان در ادامه سخنان خود به هفته دولت اشاره کرد و افزود: باید خدماتی که در دولت گذشته صورت گرفته بیان شده و از آنها قدردانی شود.

حجت الاسلام عرب پور با اشاره به اینکه تمامی خدماتی که در دولت های مختلف انجام می شود متعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: امیدواریم با تلاش و همت دولتمردان دولت تدبیر و امید شاهد رفع مشکلات مردم باشیم.

 

بر چسب ها: , ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب