پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

6:45:55 - شنبه 9 شهریور 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هر اقدام نظامی آمریکا بر علیه کشور سوریه مشکلات جدی برای آمریکا و صهیونست ها ست
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه شروع کننده جنگ آمریکا باشد اظهار داشت: با اطمینان می توان گفت با شروع عملیات نظامی در سوریه اولین کسی که دامنش در این آتش خواهد سوخت اسرائیل خواهد بود لذا سوریه برای دفاع از خود پایگاه های نظامی آمریکا در اسرائیل […]

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه شروع کننده جنگ آمریکا باشد اظهار داشت: با اطمینان می توان گفت با شروع عملیات نظامی در سوریه اولین کسی که دامنش در این آتش خواهد سوخت اسرائیل خواهد بود لذا سوریه برای دفاع از خود پایگاه های نظامی آمریکا در اسرائیل را خواهد زد.

آصفری عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی دانا، اظهار داشت:هر اقدام نظامی آمریکا بر علیه کشور سوریه مشکلات جدی برای  آمریکا و صهیونست ها و کشور های که به معارضین و شورشیان کمک کرده اند در بر خواهد داشت.

وی افزود: ما آمریکای ها را عاقل تر از این می دانیم که دست به این کار بزند ولی متاسفانه شاهد این هستیم که امروز آمریکایی ها تحت فشار اسرائیل تصمیم گیری می کنند.

این عضو هیت رئیسه درباره احتمال حمله نظامی آمریکا به سوریه گفت: با وجود ناوهای آمریکا مستقر در دریایی مدیترانه احتمال عملیات نظامی در حد شلیک موشک را می دهیم.

این نماینده مردم در مجلس علت سکوت جامعه جهانی در برابر اقدامات آمریکا را اینگونه ارزیابی کرد: امروزه دولت های منطقه تحت تاثیر سیاست های خصمانه آمریکا قرار گرفته اند متاسفانه شاهد هستیم که اتحادیه عرب هیچ گونه موضع گیری در این قبال ندارد نشان دهنده این است که دولت های خاورمیانه در برابر اعتراضات ملت خود ایستاده اند و دولت ها همسو با ملت نیستند .

وی افزود: هدف از آشوب در منطقه، فروش بیشتر سلاح های امریکایی به کشورهای منطقه است و با فروش سلاح راهی برای نجات اقتصاد بحران زدن غرب و ممانعت از ورشکستگی شرکتهای تولید کننده تسلیحاتی آنهاست.

آصفری با بیان اینکه شروع کننده جنگ آمریکا باشد اظهار داشت: با اطمینان می توان گفت با شروع عملیات نظامی در سوریه اولین کسی که دامنش در این آتش خواهد سوخت اسرائیل خواهد بود لذا سوریه برای دفاع از خود پایگاه های نظامی آمریکا در اسرائیل را خواهد زد.

وی افزود: آمریکا باید بداند که با چه آتشی دارد بازی می کند این آتش حامیان آنها را بویژه صهیونیسم ها را خواهد گرفت.

در پایان با اشاره به اوضاع مردم سوریه گفت: زندگی مردم در سوریه به صورت عادی می گذرد و مشکلی نیست مردم سوریه با معارضین و شورشیان درگیر هستند ولی برای مردم سوریه عادی شده است بیش تر اسرائیلی ها هستند که به وحشتت افتاده اند که با رفتن آنها  به پناه گاه ها و صف های طولانی که برای گرفتن آذوقه وجود دارد می توان آن را فهمید.

وبلاگ دیار سرسبز رابر

بر چسب ها: , ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب